تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820976480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوب و بد ايران در جام ملت ها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: خوب و بد ايران در جام ملت ها
سايت sportlive در گزارشي آخرين وضعيت تيم ملي در آستانه بازي فردا با بحرين را بررسي کرد.
به گزارش نامه نیوز ،  این سایت نوشته است: ایران مدعی اصلی صعود از گروه C جام ملتهاست. این تیم که در آخرین رنکینگ فیفا، در صدر تیم های آسیایی قرار دارد فردا در اولین بازی اش باید به مصاف بحرین برود.


درست است که ایران قبل از شروع جام ملتها تنها دو بازی تدارکاتی داشته اما کی روش و شاگردانش به نتیجه گیری در سه بازی مرحله گروهی امیدوار هستند.


اولین حریف ایران، بحرین است. تیمی که در تورنمنت خلیج فارس اصلا عملکرد خوبی نداشت و بدون برد و حتی یک گل زده از این جام خداحافظی کرد.


در مورد ایران باید به یک نکته دیگر هم اشاره کنیم و آن غیبت دو بازیکن تیم ملی در جام ملتها است. نفر اول پژمان منتظری است که چند هفته قبل مصدوم شد و نفر دوم هم هاشم بیگ زاده است که در استرالیا بدشانسی آورده و مصدوم شده. بیگ زاده جام جهانی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد و حالا غیبت او در استرالیا، فکر کارلوس کی روش را مشغول کرده است.


سرمربی ایران در آخرین مصاحبه هایش غیبت دو مدافع تیمش را یک اتفاق بد عنوان کرده و اینکه این موضوع می تواند برای این تیم خطرناک باشد.


اما برویم سراغ نکات مثبت درباره ایران. مهم ترین پوئن این تیم داشتن بازیکنانی است که یا حالا در اروپا بازی می کنند یا سابقه بازی در این قاره را دارند.






منبع: ورزش سه


۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن