تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819574098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زنجان رتبه ششم كشور در اجراي برنامه هاي اوقات فراغت را كسب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: زنجان رتبه ششم كشور در اجراي برنامه هاي اوقات فراغت را كسب كرد
زنجان - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان ملي جوانان استان زنجان از كسب رتبه ششم كشوري اين استان در پر كردن اوقات فراغت جوانان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، طيب جعفري، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طي سال جاري بيش از 9 برنامه فرابخشي براي پركردن اوقات فراغت جوانان پيش بيني شده است كه اين برنامه ها با همكاري دستگاه هاي اجرايي و جلب مشاركت بخش غير دولتي به اجرا در خواهد آمد.

وي برنامه هاي فرهنگي و هنري، كتابخواني، ورزشي، اردوهاي جهادي، سفرهاي زيارتي و سياحتي، مهارتهاي هنري در فني و حرفه اي، برنامه اوقات فراغت در محيط مجازي، گفتگوي جوانان و شناسايي استعدادهاي جوانان در بخش اختراعات جوانان را از محورهاي اصلي برنامه هاي اوقات فراغت ستاد عنوان كرد و يادآور شد: اين برنامه ها با هدف تمركز در نقش آفريني ستادي از طريق هماهنگي دستگاه هاي دولتي، ارتباط كمي و كيفي برنامه هاي فراغتي به منظور گذران اوقات فراغت، تقسيم كار، تصميم سازي براي شروع برنامه ريزي توسعه استان به اجرا در مي آيد.

جعفري، برگزاري جلسات كارشناسي و نشست هاي علمي و كاربردي، توجه به نوآوري و خلاقيت در اجراي برنامه ها، شناسايي و بسيج ظرفيتهاي استان در استفاده حداكثري از امكانات دولتي و غير دولتي به منظور تحت پوشش قرار دادن طيف وسيعي از جوانان، فراهم كردن اتاق فكر و مهندسي افكار عمومي را از مهمترين دستور العملهاي اين ستاد عنوان كرد و افزود: برگزاري نمايشگاه اوقات فراغت در استان زنجان از مهمترين رويكردهاي اين ستاد است.

رئيس سازمان ملي جوانان استان زنجان يادآور شد: طبق نظر سنجي به عمل آمده اكثر جوانان معتقد به ضعف اطلاع رساني در خصوص برنامه هاي اوقات فراغت هستند و برپايي اين نمايشگاه كمك ويژه اي به جوانان در خصوص آشنايي با اين برنامه ها خواهد بود.

جعفري يادآور شد: اين نمايشگاه از 17 تا 23 تيرماه سال جاري برگزاري خواهد شد و متوليان اوقات فراغت در دستگاه هاي اجرايي با حضور در اين نمايشگاه به شناسايي برنامه هاي اوقات فراغت كمك خواهند كرد.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن