تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821002021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی شهر کتاب شیراز اقدام فرهنگی و ماندگار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور عالی استاندار فارس: راه اندازی شهر کتاب شیراز اقدام فرهنگی و ماندگار است خبرگزاری پانا:مشاور عالی و رئیس حوزه مشاورین استاندار فارس از راه اندازی شهر کتاب شیراز بعنوان اقدامی فرهنگیو در عین حال ماندگار یاد کرد و گفت: به برکت حضور اساتید در عرصه های دینی و هنری مشکلات موجود در شروع به کار گذر فرهنگ و هنر بخصوص حوزه تئاتر و موسیقی برطرف خواهد شد.
۱۳۹۳ جمعه ۱۹ دي ساعت 10:48

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمود موسوی در آیین افتتاح امفی تئاتر و نگارخانه شهر کتاب با حضور رضا کیانیان بازیگر عرصه سینما، تئاتر و تلویزیونی و جمعی از مدیران فرهنگی و هنری افزود: این مکان با رویکرد تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات اندیشمندان حوزه فرهنگ و هنر راه اندازی گردیده است. وی در ادامه اضافه کرد: با همکاری شهرداری شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نسبت به حل معضل بازگشائی گذر فرهنگ و هنر اقدام خواهیم کرد که این موضوع مورد تائید و تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین شهردار شیراز قرار گرفت. موسوی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به دلیل پیگیری مجدانه در شروع دوباره فعالیتهای گذر فرهنگ و هنر، اعمال مراقبت،نظارت و مدیریت دقیق و خاص مسوولان حوزه های مربوطه را در این خصوص امری لازم و ضروری دانست. مشاور عالی استاندار فارس گفت: تابع اختلافات نبوده و به برکت حضور اساتید در عرصه های دینی و هنری باید مشکلات موجود در شروع به کار گذر فرهنگ و هنر بخصوص حوزه تئاتر و موسیقی برطرف شود . رئیس حوزه مشاوران استاندار فارس لزوم تهیه و تدوین تقویم و برآورد ظرفیت سالن های شهر شیراز در ایام هفته را عنوان کرد و تشکیل جلساتی با حضور مشاور امور فرهنگی استاندار فارس،مدیران کل دفتر فنی استانداری و ارشاد اسلامی استان، شهردارشیراز و معاون فرهنگی این شهرداری در راستای استفاده اصحاب تئاتر از ظرفیت سالن های موجود بمنظور انجام تمرین تئاتر و فعالیتهای هنری مربوطه آنان در این مکان ها را خواستار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن