تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819411137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: هفت فینال تا قهرمانی در پیش است/ نامزد ایران برای نایب رئیسی AFC هنوز مشخص نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کفاشیان: هفت فینال تا قهرمانی در پیش است/ نامزد ایران برای نایب رئیسی AFC هنوز مشخص نیست ورزش > فوتبال ملی - رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وضعیت تیم ایران در استرالیا خوب است، گفت: ما هفت فینال تا قهرمانی آسیا در پیش داریم و مهمترین مسابقه ایران در مرحله گروهی بازی با بحرین است.

به گزارش ایسنا ، علی کفاشیان که برای حضور در مراسم افتتاحیه شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا به ورزشگاه امی پارک در ملبورن آمده بود در جمع خبرنگاران گفت: در کنگره آسیا که امروز برگزار شد، اساسنامه تشکیل بخش آسیای میانه (زوم) مورد تایید قرار گرفت که با حضور 6 کشور ایران، تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان، افغانستان و ازبکستان تشکیل می‌شود و با این اتفاق شانس نایب رییسی ایران در AFC بیشتر می‌شود. قرار شد اولین جلسه هم بزودی برگزار شود و با این حساب ایران می‌تواند نقش عمده‌ای در آسیا داشته باشد.
وی درباره شروع کار مهدی محمدنبی نیز گفت: نبی از دیروز کارش را شروع کرده است.
رییس فدراسیون در پاسخ به اینکه آیا برای پست نایب رییسی AFC نامزد می‌شوید، گفت: بالاخره از ایران یک نفر باید نامزد شود و هنوز دقیقا مشخص نیست.
کفاشیان درباره حضورش در تمرینات تیم ملی فوتبال و اینکه آیا شرایط اقامتی این تیم در استرالیا بهتر شده است، تصریح کرد: روز گذشته در تمرین بودم و تیم ملی شرایط خوبی داشت. متاسفانه دست بیگ زاده شکست و کی‌روش خانزاده را اضافه کرد. مابقی بازیکنان وضعیت خوبی دارند. خدا را شکر که هوا هم خوب است و ما آماده اولین مسابقه می‌شویم.
وی افزود: درباره شرایط اقامتی هم معتقدم تیم ملی پیش از اینکه تحت پوشش سازماندهی AFC برای مسابقات قرار بگیرد هم، وضعیت اقامتی بدی در استرالیا نداشت. الان هم که همه چیز خوب است.
وی در پاسخ به اینکه با توجه به کاهش بیش از 10 درجه‌ای هوا در ملبورن و بارش باران، فکر می‌کنید شانس ایران برای پیروزی مقابل بحرین بیشتر شده است، گفت: البته بچه ها نباید به هوا فکر کنند. آنها باید بازی خودشان را داشته باشند و ما هفت فینال تا قهرمانی آسیا فاصله داریم. فکر می‌کنم مهمترین بازی مرحله گروهی هم بازی با بحرین باشد.
کفاشیان با بیان اینکه بعد از نخستین بازی تیم ملی قطعا استرالیا را ترک می‌کند، ادامه داد: ما فرش و لباس مخصوصی که به عنوان سوغات فرهنگی از ایران آورده بودیم را امروز تحویل رییس فدراسیون استرالیا و نایب‌رییس این فدراسیون (مایادات) که رییس کمیته بانوان و عضو فیفا هم هست تقدیم کردیم که خوششان هم آمده بود.
43 43

کلید واژه ها: تیم ملی فوتبال ایران - علی کفاشیان -




جمعه 19 دی 1393 - 12:59:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن