تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818815833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزارت ارشاد: نیازمند برقراری تعامل دوسویه میان حوزه های علمیه و سینماگران هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: معاون وزارت ارشاد: نیازمند برقراری تعامل دوسویه میان حوزه های علمیه و سینماگران هستیم
معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به برقراری تعامل و ارتباط دوسویه میان حوزه های علمیه و سینماگران نیازمندیم.
آفتاب: به گزارش ایرنا،"حجت الله ایوبی"پنجشنبه شب درمراسم اختتامیه جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در قم افزود:درشرایط کنونی روحانیت و حوزه های علمیه اهمیت و جایگاه و اثرگذاری سینما در جامعه را به خوبی می دانند.


وی بابیان اینکه امروز حوزه های علمیه و مرجعیت تشیع،آغوش خود را برای جذب هنرمندان متعهد گشوده است، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه ظرفیت بسیار عظیم و ارزشمند برای تولید آثار فاخر سینمایی است و با توجه به نیازهای فکری و فرهنگی جامعه،طلاب و روحانیون باید هرچه بیشتر در این عرصه به ویژه فیلمنامه نویسی حضور داشته باشند. 


رییس سازمان سینمایی کشور بابیان اینکه شاید حوزه های علمیه و هنرمندان به خوبی شناخت متقابل از یکدیگر نداشته باشند،برضرورت برقراری تعاملات و جلسات مشترک فیمابین تاکید کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توسعه فیلم های دینی و ارزشی تاکید دارند و فیلمسازان کشورمان باید در تولید آثار خود به این امر مهم عنایت ویژه ای داشته باشند. 


وی بااشاره به جایگاه صنعت سینما و فیلم سازی کشورمان در دنیا،شکوفایی سینما در ایران را مرهون انقلاب اسلامی دانست و گفت: در کشورمان سالانه 70 تا 100 فیلم بلند سینمایی ساخته می شود که علی رغم هزینه های بسیار اندک نسبت به فیلم سازی در کشورهای غربی، به خوبی ارزشهای دینی و اجتماعی را به نمایش می گذارد. 


ششمین جشنواره ملی "نماز و نیایش به روایت دوربین" با معرفی نفرات برگزیده و با حضور حجت الاسلام و المسلمین "محمدجواد فاضل لنکرانی" از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به کار خود پایان داد. 






تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن