تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821183747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت شيعه و سني يک ارزش ماندگار از دوران امام راحل(ره) است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۵۹ق.ظ)
فرماندار کرمانشاه: وحدت شيعه و سني يک ارزش ماندگار از دوران امام راحل(ره) است فضل اله رنجبر گفت : حفظ وحدت بين شيعه و سني به عنوان يک ارزش ماندگار و در واقع رمز پيروز عليه توطئه هاي دشمنان اسلام محسوب مي شود که از ازمان فرمايشات امام خميني(ره) و امروز جزء تاکيدات مقام معظم رهبري به شمار مي رود.
فرماندار کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه ضمن گراميداشت ايام هفته وحدت و ميلاد رسول اکرم(ص) در خصوص برنامه هاي ويژه اين ايام در استان ابراز داشت: اجراي 5 برنامه جشن ويژه هفته وحدت در مساجد اهل تسنن همزمان با آغاز 12 ربيع الاول شروع و تا پايان اين ايام ادامه خواهد داشت و در ادامه برنامه ريزي هاي لازم در خصوص آزين بندي مناطق، ميدان و خيابان ها نيز در دستور کار قرار داده شده است.
وي افزود : در ادامه از سوي هر بخش از شهرستان هاي تابعه کرمانشاه برنامه ريزي شده است که حداقل با اجراي يک برنامه متمرکز ويژه ايام هفته وحدت، نقش خود را در اين مراسمات ايفا کرده و در عين حال اجراي انواع و اقسام مسابقات، جشن هاي علمي، فرهنگي، اجتماعي و ورزشي از سوي اداره کل وررزش و جوانان استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي کرمانشاه برنامه ريزي و اجرايي خواهد شد.
فرماندار کرمانشاه در ادامه وجود نعمت امنيت در سطح کشور و به طبع استان کرمانشاه را حاصل وحدت ميان مذاهب و فرقه هاي مختلف اسلامي عنوان کرد و خاطرنشان ساخت : به طور قطع وجود امنيتي به نام وحدت و همبستگي زمينه ساز رشد، توسعه و پايداري امنيت در سطح جامعه خواهد شد و از گذشته تاکنون نيز به اثبات رسيده است که دشمنان اسلام و ايران همواره سعي بر اين مهم داشته اند که به وسيله نيروهاي داخلي و تفرقه افکني ميان مردم به اهداف شوم خود ست پيدا کنند.
رنجبر ضمن ابراز اميدواري بر موفقيت روزافزون کليه آحاد جامعه اعم از شيعه و سني در کسب رتبه هاي برتر در بخش هاي مختلف، اظهار داشت: رشد بيش از پيش ايران اسلامي تنها در سايه همبستگي و يگانگي بين مردم و مسئولين در هر فرقه، مذهب و گروهي امکان پذير بوده و هست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن