تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819597342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار پلدختر: وحدت مهمترین سلاح مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار پلدختر:
وحدت مهمترین سلاح مسلمانان است
فرماندار پلدختر گفت: وحدت مهمترین سلاح مسلمانان است و عزت، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی از وحدت کلمه است.

خبرگزاری فارس: وحدت مهمترین سلاح مسلمانان است



قدرت‌الله ترابی‌نژاد در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در پلدختر با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: مردم ایران در سایه وحدت، همدلی و با انسجام و همبستگی توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.
وی گفت: پیامبر(ص) نقطه پرگار وحدت همه مسلمانان است و این هفته فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های وحدت آفرین انقلاب و تجدید وحدت و انسجام مسلمانان و آشنایی هر چه بیشتر با منش و سبک زندگی پیامبر(ص) است.
وی با بیان اینکه وحدت موجب عزت و پیشرفت مسلمانان است، افزود: هفته وحدت بهترین فرصت برای همبستگی جهان اسلام است و بی‌تردید رمز ماندگاری اقتدار، عزت و عظمت و همچنین استقلال مسلمانان و گسترش اسلام‌خواهی و توحید است.
وی وحدت را تنها رمز ماندگاری اقتدار مسلمانان و گسترش توحید دانست و گفت: قرآن کریم و پیامبر(ص) دو عنصر وحدت بخش مسلمانان است و حفظ وحدت میان مسلمانان تمامی توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام(ص) همواره بر اتحاد بین مسلمانان تاکید داشت‌اند، خاطرنشان کرد: مهمترین راهکار مقابله با دشمن حفظ وحدت است که استکبار جهانی از این انسجام و اتحاد هراسان است.
ترابی‌نژاد افزود: ترویج اتحاد و برادری در جامعه تکلیف شرعی است و دولت تدبیر و امید توجه خاصی به ایجاد انسجام و همدلی در بین مذاهب و ادیان مختلف دارد.
وی با بیان اینکه گفتمان اتحاد ملی و انسجام اسلامی به عنوان یک گفتمان مهم مورد توجه نظام جمهوری اسلامی قرار دارد، گفت: وحدت تنها رمز پیروزی مسلمانان مقابل توطئه‌های دشمنان است و تفرقه آنان را در مقابل دشمنان ضعیف می‌کند.
وی نفع دشمن را در تفرقه بین مسلمانان دانست و افزود: ایجاد تفرقه و نفاق یکی از راه‌های نفوذ دشمنان در جوامع اسلامی است که علاوه بر آن‌ که مسلمانان را در مقابل دشمنان تضعیف می‌کنند، آنها را از فرهنگ اصیل اسلامی هم دور کرده و به انحطاط می‌کشاند.
انتهای پیام/2304/الف20
 

93/10/18 - 11:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن