تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819836490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جابه جايي کامل کانال هدايت آب هاي سطحي از مسير پروژه ادامه بزرگراه يادگار امام(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۵۲ب.ظ)
جابه جايي کامل کانال هدايت آب هاي سطحي از مسير پروژه ادامه بزرگراه يادگار امام(ره) مجري طرح هاي بزرگراهي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، از جابجايي کامل کانال هدايت آب هاي سطحي(موسوم به کانال قلقلي) از مسير پروژه احداث ادامه بزرگراه يادگار امام(ره) خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم مالدار، مجري طرح هاي بزرگراهي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، ضمن اعلام اين خبر گفت: 260 متر از طول کانال هدايت آب‌هاي سطحي (موسوم به کانال قلقلي) از طريق احداث يک کانال بتني جديد به ابعاد 3 متر در 3 متر جابجا شده و به‌اين‌ترتيب امکان ازسرگيري عمليات احداث رمپ شمال به شرق تقاطع بزرگراه يادگار امام (ره) با خيابان امام خميني (ره) فراهم‌شده است.
وي با بيان اينکه ساخت رمپ شمال به شرق تقاطع بزرگراه يادگار امام (ره) با خيابان امام خميني (ره) طبق برنامه ادامه دارد، گفت: احداث اين رمپ ارتباطي راهکاري است که مي‌تواند انتهاي گالري را از ترافيک موجود تخليه کرده و شرايط احداث ادامه مسير بزرگراه يادگار امام (ره) در تراز منهاي يک را فراهم کند.
مجري طرح‌هاي بزرگراهي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، در تشريح ساير اقدامات انجام‌شده در پروژه احداث ادامه بزرگراه يادگار امام (ره) از اتمام عمليات سازه‌اي پل دسترسي شمال به شرق و پل دوربرگردان غرب به غرب تقاطع ميدان فتح خبر داد و گفت: بخشي از اقدامات لازم براي اجراي پل دسترسي غرب به شمال در تقاطع مذکور انجام‌شده و ادامه عمليات در اين جبهه کاري نيازمند رفع معارضات ملکي است.
گفتني است، بر اساس طراحي‌هاي انجام‌شده، ادامه بزرگراه يادگار امام (ره) حدفاصل ميدان جي تا ميدان فتح که بايد از ميان بخشي از اراضي پادگان جي عبور کند، شامل مسيري 5.1 کيلومتري در تراز منهاي يک است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن