تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802400387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواهان اصلاح و افزایش بودجه وزارت ورزش هستیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خواهان اصلاح و افزایش بودجه وزارت ورزش هستیم
کد خبر: ۴۶۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ - 07 January 2015


معاون امور اداری و پشیتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خواهان اصلاح و افزایش بودجه وزارت ورزش هستیم.


به گزارش  تسنیم، سید مناف هاشمی در خصوص جلسه امروز (چهارشنبه) ساماندهی مسائل فرهنگی باشگاه‌ها اظهار داشت: همه وزارت‌خانه‌ها حوزه‌ای به نام امر به معروف و نهی از منکر دارند که امروز نیز میزبان باشگاه‌ها در این رابطه بودیم.


وی افزود: نکته قابل اهمیت این است که امر به معروف و نهی از منکر از سیره پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم برای ما نهادینه شود. 


معاون امور اداری و پشیتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه فساد در ورزش را رد می‌کنم اما به هر حال اگر بحث‌هایی در این زمینه داریم، مستلزم آن است که بتوانیم بخش‌های اجتماعی از جمله هواداران را ساماندهی کنیم، گفت: برای چنین مساله‌ای نیاز به بودجه کافی است و من معتقدم با وجود تمامی تاکیدات مقام معظم رهبری باز هم آن نگاه لازم در بحث بودجه وزارت ورزش دیده نشد. 


هاشمی با بیان اینکه بودجه وزارت ورزش 709 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: ما برای انجام تمامی امور خود و مسائلی که پیش رو داریم، به 5 تا 6 هزار میلیارد نیاز داریم و انتظار ما در بحث بودجه بیش از این‌ها بود. 


وی تصریح کرد: البته در بحث اشتغال و ازدواج 3 هزار و 740 میلیارد به ما بودجه داده شد اما این در بحث جوانان است و در حوزه ورزش هزینه نخواهد شد. 


معاون امور اداری و پشیتیبانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به اینکه بررسی بودجه انجام خواهد شد، خواهش ما از کمیسیون‌ها این است که اگر امکانش است در بحث افزایش بودجه به وزارت ورزش کمک کنند.


هاشمی ادامه داد: حتی رئیس مجلس هم به این مساله اشاره کرد و امیدوارم با توجه به اینکه توقعاتی که رئیس‌جمهور، دولت و مجلس در حوزه ورزش دارند، اعتبارات بیشتری در اختیار وزارت ورزش قرار بگیرد. 


وی تاکید کرد: البته ما می‌دانیم با توجه به شرایط فعلی دولت با مشکلات مالی روبه‌رو است و این شرایط سخت را درک می‌کنیم، اما با توجه به اینکه 241 نماینده عضو فراکسیون ورزش مجلس هستند، امیدواریم که اصلاحاتی در زمینه بحث بودجه صورت بگیرد چرا که این بحث با جوانان و نوجوانان کشور در ارتباط است و ما خواهان این اصلاحات مختصر هستیم چرا که خواسته اصلی ما این است که بودجه ورزش کشور به سمت پایداری برود. 


معاون امور اداری و پشیتیبانی وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: در این صورت ورزش ما می‌تواند حرفه‌ای شود و روی پای خودش بایستد. 


هاشمی با اشاره به مشکلاتی که در بحث قوانین واگذاری اماکن دولتی وجود دارد، گفت: این پروسه بسیار سخت و پیچیده است و گاهی 6 ماه تا یک سال طول می‌کشد. امیدواریم مجلس حداقل در این زمینه قوانینی در نظر بگیرد تا کار واگذاری اماکنی که در اختیار ما است، آسان شود چرا که با این شرایط راحت‌تر می‌توانیم زمینه حضور بخش خصوصی را فراهم کنیم و این کار می‌تواند در توسعه منابع مالی و اقدامات عمرانی وزارت ورزش بسیار مفید باشد .


وی با اشاره به رویدادهای مهم ورزشی پیش رو در سال 94 و توقعاتی که برای موفقیت ورزش ایران در المپیک 2016 وجود دارد، گفت: اگر دولت تمایل دارد که آن افتخارات گذشته ورزش ما تکرار شود، ما درخواست می‌کنیم که پیشنهاد اصلاح و افزایش اعتبارات وزارت ورزش به صورت جدی در مجلس پیگیری شود. 


معاون امور اداری و پشیتیبانی وزارت ورزش و جوانان همچنین با اشاره به بحث اقدامات عمرانی جهت حضور بخش خصوصی در ورزش که در برنامه چهارم آمده بود، گفت: ما به دنبال آن هستیم تا در این زمینه به دنبال احکام قانونی در برنامه ششم باشیم چرا که اکنون محدودیت‌های زیادی در بحث واگذاری‌ها داریم. 


هاشمی درباره حق پخش تلویزیونی لیگ برتر هم گفت: طبق توافقی که با صداوسیما داشتیم باید مبلغ 23.5 میلیارد تومان توسط صداوسیما پرداخت می‌شد اما هنوز این اتفاق رخ نداده است و ما همچنان منتظر پرداخت حق پخش هستیم. 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن