تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813016290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمول پيچيده صعود واليبال ساحلي به المپيک ۲۰۱۶


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۲۴ق.ظ)
فرمول پيچيده صعود واليبال ساحلي به المپيک ۲۰۱۶ تيم هاي مردان و زنان واليبال ساحلي جهان در سال ۲۰۱۵ و در مسيري دشوار مجوز حضور در بازي‌هاي المپيک ۲۰۱۶ برزيل را به دست خواهند آورد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از سايت فدراسيون واليبال، مسابقات واليبال ساحلي المپيک 2016 برزيل با حضور 24 تيم در گروه مردان و 24 تيم در گروه زنان برگزار مي‌شود که کشور ميزبان يک تيم در هر گروه خواهد داشت.
صعود به بازي‌هاي المپيک يکي از اهداف واليبال ساحلي ايران اما فرمول صعود 23 تيم ديگر به المپيک بسيار دشوار است.
قهرمان مسابقات واليبال ساحلي جهان سال 2015 که به‌ميزباني هلند برگزار مي‌شود ديگر صعود کننده به بازي‌هاي المپيک است. 5 سهميه ديگر از 5 قاره جهان در مسابقاتي با نام جام قاره‌اي که در هر قاره جداگانه برگزار مي‌شود، مجوز حضور در المپيک را به دست مي‌آورند. تيم‌هاي دوم و سوم اين رقابت‌ها از هر قاره (مجموعاً 10 تيم) در مسابقات انتخابي ديگري شرکت مي‌کنند و در نهايت 2 تيم برتر نيز به المپيک صعود خواهند کرد. 15 تيم باقي‌مانده بازي‌هاي المپيک بر اساس رنکينگ تورهاي مختلف جهان انتخاب مي‌شوند.
اين تورها شامل تور جهاني، گرند اسلم و ميجرسريزها است که از اول ژانويه سال 2015 تا 12 ژوئن سال 2016 برگزار خواهند شد، مبناي محاسبه امتياز براي صعود به المپيک است.
در اين مدت (دهم دي ماه سال جاري تا 22 خردادماه سال 95) 18 دوره مختلف مسابقات واليبال ساحلي شامل يک دوره تور جهاني، 5 دوره گراند اسلم، چهار دوره ميجرسريز و 8 دوره مسابقات واليبال ساحلي آزاد جهان برگزار مي‌شود که 15 تيمي که بهترين رنکينگ را در اين رقابت‌ها به دست آوردند، به بازي‌هاي المپيک صعود خواهند کرد.
تقويم مسابقات واليبال ساحلي مؤثر در صعود تيم‌هاي جهان به المپيک از سوي فدراسيون جهاني واليبال اعلام شده است که دو دوره در چين، دو دوره در سوئيس، 2 دوره در روسيه، 3 دوره در آمريکا و يک دوره در کشورهاي کرواسي، نروژ، ژاپن، ترکيه، لهستان، آلمان، مکزيک، قطر و آفريقايي از جمله آنان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن