تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود خبر داد آغاز کشت پیاز در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر جهاد کشاورزی میاندورود خبر داد
آغاز کشت پیاز در مازندران
مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از آغاز کشت پیاز در این شهرستان خبر داد و گفت: 350 هکتار از زمین‌های کشاورزی میاندورود به کشت پیاز اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری فارس: آغاز کشت پیاز در مازندران



شبر موسوی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندورود با اشاره به قابلیت زمین‌های کشاورزی این شهرستان برای کشت نخستین کشت پیاز به مساحت 4 هزار مترمربع در روستای دارابکلا بخش مرکزی میاندورود انجام شده است، اظهار کرد: 350 هکتار از زمین‌های این شهرستان در سال‌جاری به کشت پیاز اختصاص می‌یابد که پیش‌بینی می‌شود از این سطح مقدار 48 هزار تن محصول پیاز با کیفیت مرغوب و ماندگاری بالا تولید شود. وی در مورد اجرای طرح جلوگیری از ساخت‌وساز در زمین‌های کشاورزی و پیگیری دقیق اجرای قانون تعیین و تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‎های فاقد سند رسمی این شهرستان افزود: تاکنون در سال‌جاری 87 مورد پرونده مورد بازدید و بررسی قرار گرفت که از این تعداد 45 فقره با رعایت حد نصاب قانون تفکیکی برای صدور سند مالکیت به اداره ثبت و اسناد و املاک شهرستان معرفی و تعداد 25 فقره در دست رسیدگی است.
مدیر جهاد کشاورزی میاندورود تصریح کرد: همچنین 15 فقره پرونده به دلیل رعایت نکردن حد نصاب قانونی شرایط احراز سند را نداشتند.
موسوی با تاکید بر رویکرد الگوسازی و شناخت ظرفیت‏‌های تولیدی، ترویجی و توسعه الگوهای موفق کشاورزی در این شهرستان  بیان کرد: هوشنگ ملکی کشاورز اهل روستای طبقده تولید کننده برتر مرکبات و دوستعلی شکری از روستای چوکلا تولید کننده برتر برنج در سطح کشور انتخاب شدند.
این مسئول یکی از برنامه‎های در دست اقدام جهاد کشاورزی میاندورود را اصلاح الگوی کشت در اراضی شیبدار اعلام کرد و افزود: جلساتی با حضور مسئولان این اداره و کشاورزان روستای جامخانه با هدف ضرورت تغییر الگوی کشت برگزار شد که در این جلسات طرح جلوگیری از فرسایش خاک و خسارات ناشی از باران‏‌های سیل‌آسا در اراضی شیبدار از طریق احداث باغ مورد تاکید قرار گرفت.
انتهای پیام/86021/خ30

93/10/17 - 09:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن