تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر حج و زیارت البرز خبر داد: افزایش تعداد زائران حج عمره در استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر حج و زیارت البرز خبر داد:
افزایش تعداد زائران حج عمره در استان البرز
مدیر حج و زیارت البرز از افزایش اعزام زائران حج عمره در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزایش تعداد زائران حج عمره در استان البرز



سید مرتضی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اعزام حج عمره در استان البرز امسال به 2 گروه کلی تقسیم شده که مرحله نخست آن از 19 آذر ماه سال جاری آغاز شده است. وی تصریح کرد: این مرحله تا نیمه اول بهمن ادامه داشته و در مجموع بیش از 8 هزار 300 زائر در قالب 61 کاروان در این مرحله برای انجام مناسک حج عمره به عربستان اعزام می‌شوند.
وی افزود: از آغاز مرحله نخست تاکنون در مجموع حدود یک هزار و 800 نفر به حج اعزام شده‌اند.
مدیر حج و زیارت استان البرز بیان داشت: مرحله دوم از اوایل بهمن تا 20 اسفند ماه سال جاری اجرا می‌شود.
حسینی گفت: زائرانی که در این مرحله برای انجام مناسک معنوی و دینی حج عمره به عربستان اعزام می‌شوند، در سال 87 اقدام به ثبت‌ نام کرده و اولویت‌های آنها یک تا 500 بوده است.
وی با اشاره به پیش‌بینی اعزام برای حج عمره امسال گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، تعداد اعزام زائران حج عمره از استان البرز نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.
مدیر حج و زیارت استان البرز افزود: البته باید این نکته را توجه داشته باشیم که در اعزام زائران محدودیت‌هایی وجود دارد و تنها به تعدادی که دولت عربستان برای آنها روادید صادر می‌کند، می‌توانیم زائران را برای مناسک حج عمره اعزام کنیم.
حسینی گفت: امسال نیز دولت عربستان اعلام کرده که به دلیل انجام کارهای عمرانی در اطراف حرمین مسجدالحرام، با محدودیت‌هایی برای پذیرش زائران روبه‌رو هستند.
وی در پایان اظهار داشت: با وجود این محدودیت‌ها، طی سال جاری نسبت به ادوار گذشته، زائران بیشتری از استان البرز برای انجام مناسک معنوی حج عمره به این کشور اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/2302

93/10/17 - 09:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن