تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802410890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضاییان: اتحاد در تیم ملی بی نظیر است/کی‌روش به بازیکنان اخطار داد عصبانی نشوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رضاییان: اتحاد در تیم ملی بی نظیر است/کی‌روش به بازیکنان اخطار داد عصبانی نشوند
مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با اتحاد و همدلی که در تیم وجود دارد می‌توان به کسب موفقیت در بازی‌های پیش رو امیدوار بود.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  رامین رضاییان درباره بازی دوستانه با عراق و حضورش در نخستین بازی رسمی تیم ملی گفت: اول باید از کی‌روش تشکر کنم که به من اعتماد کرد. فکر نمی کردم از تیمی مثل راه آهن به تیم ملی دعوت شوم اما من تمام تلاشم را زیر نظر حمید استیلی و بهنام ابوالقاسم پور انجام دادم و کادر فنی تیم ملی هم لیگ را دید و من دعوت شدم. اکنون خوشحالم که پیشرفت داشته‌ام و به تیم ملی رسیده‌ام. کی‌روش به من اعتماد کرد و از حضور در جام ملت‌های آسیا خیلی خوشحالم و این خوشحالی قابل توصیف نیست.

وی افزود: از اینکه باز هم دوباره به من اعتماد شد و در بازی برابر عراق بازی کردم از سرمربی تیم ملی خیلی تشکر می‌کنم. مطمئنا وقتی بازیکن تیم ملی می خواهد اولین بازی‌اش را انجام بدهد خیلی استرس دارد و این شامل من و بقیه بازیکنانی که برای اولین بار پیراهن تیم ملی را در بازی برابر عراق پوشیدند، می شد و خیلی طبیعی بود. امیدوارم توانسته باشم آنچه سرمربی تیم ملی می‌خواهد را پیاده کنم. از اینکه تیم پیروز شد خیلی روحیه گرفتیم. با وجود اینکه بازی دوستانه نداشتیم اما باز هم توانستیم برابر عراق به پیروزی برسیم، آن هم در شرایطی که انگار عراق میزبان بود و ما میهمان.

رضاییان در پاسخ به این سوال که این نگرانی وجود دارد که بازیکنان جوانتر از این بازی مغرور شوند، گفت: من فکر می‌کنم این بازیکنان به آن درجه از پختگی رسیده‌اند که به تیم ملی دعوت شده اند. من پیش از اینکه به تیم ملی بیایم فکر نمی‌کردم که تا این حد در کی‌روش ویژگی‌های منحصر به فردی وجود داشته باشد و این یک واقعیت است. خیلی‌ها که انتقاد می‌کنند ابتدا باید بیایند و از نزدیک کار او را ببینید و بعد درباره وی صحبت کنند. من هر روز با افتخار به سر تمرین می‌روم و برایم افتخار است که زیر نظر کی‌روش کار می‌کنم. دیروز که داشتیم فیلم بازی را می‌دیدیم کی روش خیلی جدی می‌گفت که نباید اشتباه‌های بازی با عراق را تکرار کنیم و با این جدیت بعید می‌دانم بازیکنی بتواند غرور به خودش راه بدهد. مطمئن باشید بازیکنان جوانی که در تیم هستند اگر یک دقیقه هم فرصت پیدا کنند که به داخل زمین بروند با تمام جانشان برای ایران بازی می‌کنند. مطمئن باشید که همه ما برای ایران هر چه در توان داشته باشیم می‌گذاریم.

وی درباره میزان آمادگی بازیکنان هم گفت: صد در صد به لحاظ ذهنی و بدنی آماده‌ایم. درست است که بازی دوستانه زیادی نداشته‌ایم اما با برنامه‌های کادر فنی حتما می‌توانیم خلاء ایجاد شده را جبران کنیم. این مسائل نمی‌تواند به ما لطمه بزند چون کی‌روش تیم را به خوبی می شناسد. من اگر بخواهم بر روی یک نکته از تیم تاکید کنم، آن هم اتحاد تیمی است. رفاقت و اتحادی که در تیم وجود دارد بی نظیر است. همه با هم هستیم و مردم ایران که اینجا کنارمان حضور ندارند، می توانند از تصاویری که از تیم ملی به تهران می‌رسد این همدلی را ببینند. مطمئن باشید اگر مردم دعا کنند ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سرافراز از میدان خارج شویم.

رضاییان درباره بازی برابر بحرین هم گفت: فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم. آنها به قول معروف چغر و بد بدن هستند و می آیند که هر طوری شده نتیجه بگیرند. سرمربی هم تذکر داده که بازیکنان نباید عصبانی شوند. باید خودمان را آماده هر چیزی بکنیم. از ناداوری گرفته تا هر چیز دیگر. بنابراین باید به اعصاب خودمان مسلط باشیم. بحرینی که ما دیده ایم تیم سرسختی است و نباید آنها را دست کم بگیریم. جواد نکونام هم سر تمرین به بازیکنان گفته که نباید فکر کنیم چون سال قبل شش گل به این تیم زده ایم الان هم می‌توانیم به راحتی این تیم را شکست بدهیم. به هر حال بازی سختی داریم اما می‌رویم که با برد شروع کنیم تا حریفان با ترس روبه روی مان قرار بگیرند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن