تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 12مدرسه آموزش از راه دور در خراسان جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردم اداره کل خبر داد: فعالیت 12مدرسه آموزش از راه دور در خراسان جنوبی خبر گزاری پانا: رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در حال حاضر 12 مدرسه آموزش از راه دور در سطح خراسان جنوبی فعالیت می کنند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي ساعت 12:53

خبرگزاری پانا+

رضا مالکی نژاد امروز در گفتگو با خبرنگار پانا با بیان این که قریب 400 دانش آموز دوره های متوسطه اول و دوم در این مدارس مشغول تحصیل می باشند، اظهار کرد: شهرستان های بیرجند، بشرویه، زیرکوه و قاین دارای مدارس فعال آموزش از راه دور هستند که شهرستان های بیرجند و بشرویه با 4 مدرسه بیشترین مدارس آموزش از راه دور را در استان دارا می باشند.   وی با بیان این که خوشبختانه در دولت تدبیر وامید، توسعه مشارکت های مردمی در آموزش وپرورش جدی گرفته شده و دوباره شاهدشکوفایی وبالندگی فعالیت های بخش غیر دولتی در حوزه های مختلف آن هستیم، اضافه کرد: تخصیص مدیر به مدارس با بیش از صد نفر دانش آموز، تهیه وتدوین طرح جامع نظارتی و رفع موانع در خصوص برگزاری آزمون ها توسط خود این مدارس از جمله فعالیت های این اداره کل در راستای گسترش فعالیت های مدارس آموزش از راه دور استان به شمار می رود.   مالکی نژاد با اشاره به برگزاری اولین جلسه هم اندیشی ، اطلاع رسانی وتوجیهی موسسان ومدیران مدارس آموزش از راه دور استان در دی ماه سال جاری، از انعقاد تفاهم نامه با نهادها و سازمان ها از جمله، نهضت سوادآموزی،سازمان زندانها،اصناف و نیروهای مسلح با هدف گسترش پوشش تحصیلی دانش آموزان ذینفعدر آینده نزدیک خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن