تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801780799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق مراودات كالاي كانتينر با افزايش144درصدي در بنادر قشم/ ثبت 9.8 ميليون نفر-سفردريايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۳ب.ظ)
رونق مراودات كالاي كانتينر با افزايش144درصدي در بنادر قشم/ ثبت 9.8 ميليون نفر-سفردريايي مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم از صادرات و واردات 319 هزار تن كالا در بنادر اين جزيره و 54 درصدي اين عمليات بندري در مقايسه با حجم عمليات مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد باقر موسوي، مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم ضمن تشريح تازه‌ترين آمار و اطلاعات مربوط به عملکرد بنادر تحت مديريت خود در بخش‌هاي کالا و مسافر طي نه‌ماهه امسال، اظهار کرد: از ابتداي امسال تا اول دي‌ماه، تخليه و بارگيري پنج ميليون و 893 هزار تن کالاي نفتي و غيرنفتي در اين جزيره به انجام رسيد که مقايسه اين رقم با مدت زمان مشابه سال گذشته آن نشاگر رشد يک‌درصدي است.
وي ادامه داد: از اين ميزان، سهم عمليات مربوط به صادرات و واردات کالا 319 هزار تن مي‌باشد که در مقايسه با حجم عمليات مدت مشابه سال گذشته، درزمينهٔ صادرات 83 درصد و درزمينهٔ واردات 39 درصد افزايش داشته است.
مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم حجم عمليات کاپوتاژ در اين بنادر طي نه‌ماهه نخست سال جاري را پنج ميليون و 767 هزار تن در بخش مواد غيرنفتي و 118 هزار تن در بخش مواد نفتي اعلام کرد که در بخش نفتي 15 درصد افزايش دارد.
وي همچنين از انجام تخليه و بارگيري 15 هزار و 548 TEU کانتينر در نه‌ماهه نخست جاري در بندرها بهمن و کاوه قشم و رشد 144 درصدي اين عمليات طي مدت ياد شده در مقايسه با دوره مشابه سال گذشته آن خبر داد.
مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم با اعلام اينکه اين جزيره هر ساله پذيراي خيل عظيمي از مسافران دريايي و گردشگران است، گفت: از ابتداي سال، نه ميليون و 891 هزار و 759 نفر - سفر در بنادر قشم به ثبت رسيد که با 11 درصد افزايش نسبت به سال قبل در صدر جدول آمار مسافرت‌هاي دريايي قرار دارد.
وي اضافه کرد: طي همين مدت، جابجايي يک‌ميليون و 255 هزار دستگاه خودرو به‌وسيله شناورهاي لندينگ کرافت از طريق بنادر لافت و پهل در جزيره قشم نيز به انجام رسيد.
موسوي در بخش پاياني خود با اشاره به رشد 44 درصدي تردد شناورها در مسيرهاي دريايي منتهي به اين بنادر اين جزيره و گفت: طي نه‌ماهه نخست سال جاري، تردد بيش از 114 هزار و 901 فروند شناور به جزيره قشم به ثبت رسيد که از اين ميزان، 272 فروند شناور بالاي يک هزار تن بوده است.
مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم اضافه کرد: از اين تعداد، 53 هزار و 579 فروند شناور باري و 61 هزار و 222 فروند شناور مسافري بوده است.
وي خاطرنشان کرد: برنامه‌ريزي‌هاي طرح نوروزي با کنترل و بازرسي‌ها از شناورهاي مسافري و حمل خودرو در بنادر پهل، لافت و شهيد ذاکري و عدم تردد مسافرين به‌وسيله شناوران و اسکله‌هاي غيرمجاز در دستور کار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن