تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان استقرار صنوف در پروژه های مشارکتی شهرداری مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امکان استقرار صنوف در پروژه های مشارکتی شهرداری مشهد خبرگزاری پانا: مدیر بازاریابی و بهره برداری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از امکان استقرار صنوف دارای پتانسیل بالای اقتصادی در پروژه های مشارکتی شهرداری مشهد خبر داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي ساعت 11:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، مهدی جلیلی مهربانی با اعلام این خبر گفت: شهرداری مشهد این امکان را فراهم کرده است که صنوف دارای پتانسیل اقتصادی بالا، بتوانند در مکان هایی مشخص و به صورت متمرکز در دسترس مردم قرار گیرند.
جلیلی با بیان این که فرصت استفاده اصناف از پروژه های ایجاد شده توسط شهرداری مشهد، کلید رونق بخشی از پروژه های شهری است، گفت: صنف های مختلف می توانند در پروژه هایی نظیر میدان شهدا و یا محور صاحب الزمان که دارای موقعیت استراتژیکی هستند، به صورت متمرکز، فعالیت کنند و این امر هم به نفع اصناف و هم به نفع مردم است.
وی، اجرای این طرح را از رسالت های مدیریت شهری در جهت صرفه جویی در وقت و هزینه های حمل و نقل شهروندان عنوان کرد و افزود: شهرداری مشهد و شورای اسلامی شهر، این آمادگی را دارد که شرایط را برای واگذاری مستغلات شهرداری به صنوف و یا سایر مشاغل، فراهم کند.
 مدیر بازاریابی و بهره برداری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد تاکید کرد: بنا داریم تا در نشست های جداگانه ای با صاحبان مشاغل، نیازهای مد نظر هر صنف را بررسی کرده تا در پروژه های آینده، لحاظ شود.
وی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا در طراحی سایر پروژه ها، با انجام مطالعات بازار و مطالعات اجتماعی پیش از شروع هر پروژه، نیازهای اصناف را به درستی پیش بینی کنیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن