تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819876908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضع فرانسه در برابر پرونده هسته اي ايران همچنان «سخت» مي ماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ دي ۱۳۹۳ (۰:۱۶ق.ظ)
موضع فرانسه در برابر پرونده هسته اي ايران همچنان «سخت» مي ماند رييس جمهور فرانسه بر موضع سختگيرانه کشورش در برابر پرونده هسته اي ايران بار ديگر تأکيد کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، فرانسوا اولاند، رييس جمهوري فرانسه تأکيد کرد که موضع فرانسه در قبال پرونده هسته اي ايران همچنان «سخت» باقي خواهد ماند.
بر اساس اين گزارش، اولاند از ايران به عنوان يک شريک مهم در کمک به برقراري امنيت در کشورهاي منطقه مانند عراق و سوريه نام برد؛ اما تصريح کرد که اين مسئله قاطعيت و موضع فرانسه را براي جلوگيري از دستيابي تهران به سلاح هسته‌اي تغيير نخواهد داد.
رييس جمهوري فرانسه مدعي شد که تا زماني که انگيزه‌ها و اهداف تهران در خصوص فعاليت‌هاي اتمي‌اش مبهم باشد، هيچ توافقي با آن به دست نخواهد آمد.
فرانسه اعلام کرده است که توقف غني سازي 20 درصدي اورانيوم ايران، کنترل بين‌المللي بر تمام تاسيسات هسته‌اي ايران، کاهش ذخاير اورانيوم غني شده و توقف تاسيسات آب سنگين اراک، چهار شرط پاريس براي حمايت از توافق هسته‌اي با ايران است.
کشورهاي غربي و در رأس آنها آمريکا ايران را به تلاش براي دستيابي به سلاح هسته اي متهم مي کنند، اين در حالي است که ايران همواره بر صلح آميز بودن برنامه هسته اي خود تأکيد کرده و همکاري لازم را براي شفاف سازي اين امر انجام مي دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن