تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803729809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهرام صدر جدول را پس گرفت/ زلزله در گرگان، باخت در ماهشهر!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گزارش کامل هفته پانزدهم لیگ ملی بسکتبال؛
مهرام صدر جدول را پس گرفت/ زلزله در گرگان، باخت در ماهشهر!
تیم بسکتبال مهرام تا دیدار دوباره هفته بعد با دانشگاه آزاد، صدر جدول را از این تیم پس گرفت و تیم صنایع ماهشهر همزمان با اولین برد فصل، رویاهای چهارمی گرگان را هم به باد داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته پانزدهم لیگ ملی بسکتبال با صدرنشینی مهرام بعد از چند هفته اولی دانشگاه آزاد، شکست تیم شهرداری گرگان همزمان با زلزله در این شهر و اولین برد صنایع ماهشهر در لیگ پی گیری شد.

صدرنشینی مهرام در غیاب سرمربی

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام، رسیدن تیم خود به صدر جدول را از راه دور و سکوهای انتهای سالن آزادی نظاره می کرد. هاشمی که اولین جلسه از محرومیت 2 جلسه ای خود را در قزوین پشت سر گذاشته بود در دیدار با نفت آبادان هم جای خود را به آب کناری و آرزومندی دستیارانش سپرده بود.
 
تیم نفت آبادان هم در حالی وارد رقابت با مهرام شد که ساعت 10:30 دقیقه صبح بازی بالاخره موفق به پرواز از آبادان به تهران شده بود. کاروان نفت تا ظهر به تهران رسیده و به طور مستقیم راهی سالن آزادی شده بودند. 

مهرام با پیروزی مقابل نفت با یک بازی بیشتر به صدر جدول رفت تا دیدار هفته بعد مقابل دانشگاه آزاد، به جدالی کامل برای تصاحب صدر جدول تبدیل شود.

روز خوب شوتزنی داورپناه و غیبت مشایخی

مهرامی ها با ترکیبی از بازیکنان بلندقدتر مثل صدیقی، زنگنه و اسماعیلی بازی با نفت را شروع کردند تا مقابل بازیکنان بلندقدی مثل کاردوست و روزبهانی در ترکیب نفت مشکلی نداشته باشند اما نفت در شروع بازی عملکرد بهتری داشت و کوارتر اول بازی را هم برد.
 
عملکرد دفاعی بازیکنان مهرام، صدای مصطفی هاشمی را هم از روی سکوها بلند کرده بود و مهرامی ها با وجود برد 28 بر 24 در پایان نیمه، ناراضی به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم اوضاع به سود این تیم پیش رفت و بازی با برتری 74 بر 58 مهرام تمام شد.

سعید داورپناه بازیکن مهرام روز خوبی از نظر پرتاب های 3 امتیازی داشت و با گل کردن 6 پرتاب از 9 اقدام، آماری 67 درصدی را ثبت کرد. داورپناه که موثرترین بازیکن میدان هم بود تا پایان بازی 28 امتیاز، 3 ریباند و 5 پاس گل داشت.

موسی نبی پور با 10 امتیاز تنها بازیکن دو رقمی مهرام بعد از داورپناه بود.

اصغر کاردوست که بعد از مسابقه به شدت از عملکرد دفاعی هم تیمی های خود شاکی بود با 9 امتیاز و 13 ریباند، موثرترین بازیکن نفت بود. کاردوست اعتقاد داشت که بازیکنان نفت بیشتر به دنبال کسب امتیازات بیشتر برای خود هستند و به کار گروهی نمی پردازند.

باقر قمری با 15 امتیاز و 4 ریباند، یونس لاله زاده با 13 امتیاز و 5 ریباند و عماد سلمانی با 11 امتیاز، 4 پاس گل و 4 توپربایی، دیگر نفرات برتر آماری نفت بودند.

بازگشت صمد و یخچالی، برد پرامتیاز پتروشیمی

پتروشیمی بندرامام که هفته قبل صمد نیکخواه و بهنام یخچالی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت، این هفته با استفاده از هر دو بازیکن به مصاف هفت الماس رفت
.  
هفت الماس که در کوارتر اول با اختلاف تنها چهار امتیاز بازی را باخته بود در کوارتر دوم تنها 4 امتیاز در مقابل 28 امتیاز پتروشیمی به دست آورد و نیمه اول با نتیجه جبران ناپذیر 48 بر 20 به نفع میزبان ماهشهری تمام شد.

پتروشیمی بازی را با نتیجه نهایی 94 بر 60 تمام کرد تا یاوری مدیرعامل باشگاه هم بعد از بازی به تحسین تیم بپردازد.

یاوری که در طول فصل بدون تعارف عملکرد تیم خود را نقد کرده بود در گفتگویی تلویزیونی گفت: "مدت ها بود بازی با صلابت از پتروشیمی بندرامام ندیده بودیم اما بسیار خوشحالیم در هفته های پایانی بازی های برگشت، تیم ما روند خوبی پیدا کرده است. "

زلزله در گرگان، باخت در ماهشهر!

تیم شهرداری گرگان در حالی اولین بازنده لیگ مقابل صنایع ماهشهر لقب گرفت که حواس مردم شهر بیشتر به زلزله 4.4 ریشتری گرگان بود.

درست در ساعتی که دیدار تیم های صنایع و گرگان آغاز شده بود، زلزله نسبتا شدیدی هم شهر گرگان را لرزاند تا 2 اتفاق بد به طور همزمان برای این شهر روی داده باشد!

گرگانی ها که امید زیادی به گرفتن رده چهارم جدول داشتند و شرایط بازی های این تیم هم مناسبتر از قزوین و نفت آبادان بود با نتیجه 75 بر 72 از صنایع شکست خوردند تا یکی از پرنوسان ترین تیم های سوپرلیگ بسکتبال لقب بگیرند.

گرگان در این فصل باخت به تیم هایی مثل پمینا، ثامن و صنایع را در قعر جدول تجربه کرده و در سوی دیگر مقابل مهرام پیروز شده و پتروشیمی بندرامام را به دردسر انداخته است.

با توجه به بازی های چند هفته آینده، لغزش از سوی هفت الماس تنها شانس گرگان برای رسیدن به رده چهارم خواهد بود.

وقت اضافه در دیدار انتهای جدولی ها

در روزی که صنایع ماهشهر اولین برد فصل را جشن گرفت، 2 تیم دیگر انتهای جدولی به مصاف هم رفتند و بازی نزدیکی را در مشهد به نمایش گذاشتند.

پمینا در نیمه اول بازی با نتیجه 33 بر 32 ثامن را برد اما در پایان 40 دقیقه، بازی به تساوی 70-70 رسید.

رقابت دو تیم در وقت اضافه نیز به همین اندازه نزدیک بود. تیم ثامن با یک پرتاب 3 امتیازی ثانیه های آخر برنده بازی محسوب می شد که پاسخ این پرتاب از سوی بازیکنان پمینا در 10 ثانیه آخر باعث برد 84 بر 83 این تیم شد.

صالح فروتن بازیکن جوان ثامن مشهد هم در دقایق آخر کوارتر چهارم با آسیب دیدگی نسبتا شدیدی مواجه شد.

وحید نوروزی با 16 امتیاز و 3 ریباند، محمد خالقی فر با 16 امتیاز و نیما بخشی با 14 امتیاز بهترین بازیکنان ثامن بودند.

فرهاد صبوری با 19 امتیاز و 9 ریباند بهترین بازیکن پمینا بود در حالی که رامین هنرمند و ایمان زندی هر کدام 12 امتیاز به امتیازات تیم اضافه کردند. کرم احمدیان 15 امتیاز و 7 ریباند ثبت کرد و علی باهران 11 امتیاز، 4 ریباند و 4 پاس گل داشت.






تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن