تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزي: اميدوارم فرايند انتخاب روساي فدراسيونها يک سنت حسنه شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ دي ۱۳۹۳ (۲۲:۳۷ب.ظ)
نشست روساي فدراسيون هاي ورزشي با وزير ورزش و جوانان گودرزي: اميدوارم فرايند انتخاب روساي فدراسيونها يک سنت حسنه شود وزير ورزش و جوانان با اشاره به اين نکته که روساي فدراسيون هاي ورزشي بايد به عنوان عصاره مديريت ورزش کشور براي مبارزه با بي اخلاقي ها آستين بالا بزنند، گفت: اگر مديران ورزش خود عامل نباشند نتيجه اي عايد ورزش نخواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزي، وزير ورزش و جوانان در نشست با روساي فدراسيون هاي ورزشي با بيان اين که فدراسيون ها تنها متولي مسائل تکنيکي نيستند، خاطرنشان کرد: بايد در کنارفعاليت هاي فني به حوزه اخلاق توجه جدي شود .
وي با اشاره به اين نکته که روساي فدراسيون هاي ورزشي بايد به عنوان عصاره مديريت ورزش کشور براي مبارزه با بي اخلاقي ها آستين بالا بزنند، گفت: اگر مديران ورزش خود عامل نباشند نتيجه اي عايد ورزش کشور نخواهد شد.
وزير ورزش و جوانان در ادامه به روساي فدراسيون ها گفت: جمع حاضر افراد امين و منتخب مجامع خود هستند نبايد اجازه دهند برخي بي اخلاقي ها و روابط ناسالم سازمان ورزش را ضعيف کند
گودرزي با تاکيد به اين نکته که تلاش ما اين است که در يک فرايند منطقي و صحيح روساي فدراسيون ها انتخاب شوند، بيان کرد: اميدوارم روند سالم انتخابات به نحوي پيش برود که اين سنت حسنه در ورزش به يادگار بماند.
وزير ورزش در پايان خاطرنشان کرد: از کمبودهاي مادي موجود آگاهم اما بضاعت ما و کشور همين است؛ ممکن است شرايط از اين نيز سخت تر شود اما همه اين ها به ظرفيت ما و شما بستگي دارد که بتوانيم از منابع در دسترس به درستي استفاده کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن