تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804638916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با متخلفان صنفی در البرز برخورد قانونی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندارالبرز: با متخلفان صنفی در البرز برخورد قانونی می شود به خبرگزاری پانا:استاندار البرز از برخورد با متخلفان صنوف در استان خبر داد و گفت: با ایجاد شیوه های تشویقی و تنبیهی علاوه بر برخورد با متخلفان، صنوف برتر نیز ضمن احصاء، رتبه بندی و تشویق می شوند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي ساعت 20:38

خبرگزاری پانا+استاندارالبرز

به گزارش خبرنگار پانا، سیدحمیدطهایی صبح امروز در جمع دست اندرکاران ستاد تعزیرات حکومتی استان، با تأکید بر ضرورت تشدید نظارت بر عملکرد اصناف و تنظیم بازار با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، اظهار داشت: بازرسی های مستمر از بازار موجب شناسایی و مبارزه با اخلال گران اقتصادی خواهد بود.
وی تأکید کرد: حذف دست های پنهان در چرخه بازار که مخل حرکت های مثبت اقتصادی هستند موجب بهبود سطح معیشت مردم نیز خواهد شد.
استاندار البرز در این رابطه از برخوردهای قهری با متخلفان در استان نیز خبر داد و با بیان اینکه تعزیرات حکومتی ابزاری است که نظام اسلامی برای دولت با هدف نظارت و کنترل بازار ایجاد نموده است،گفت:  با ایجاد شیوه های تشویقی و تنبیهی، صنوفی که عدالت را سرلوحه کار خود دارند معرفی و در مقابل آن، اصناف متخلف نیز شناسایی، معرفی و در چارچوب قانون با آنها برخورد خواهد شد.
رتبه بندی اصناف بر اساس عملکرد آنها در استان نیز دیگر رویکردی بود که استاندار البرز آن را تکمیل کننده روند نظارت بر صنوف در استان دانست.
طهایی همچنین بازگشت به آموزه های اسلام و در نظرگرفتن حلال و حرام در بازار عرضه  و نحوه ارائه خدمات و کالا های مورد نیاز  به مردم  را نیز اصلی مهم و اساسی در عملکرد صنوف و فعالان این عرصه قلمداد کرد.
وی تأکید کرد: صنوف از آموزش نیز نباید غافل باشند و در این زمینه نیز باید برنامه ای جامع در استان تدوین شود.
تشکیل ستاد ساماندهی صنوف گردشگری در استان، آموزش فعالان حوزه صنعت و تعزیرات حکومتی، ایجاد کمیته بررسی نحوه جانمایی کانکس های نظارتی بر نحوه عرضه کالا در نقاط مختلف استان، اعلام شیوه های تشویقی و به موزات آن تنبیه متخلفان صنفی و اعمال جریمه های سنگین از دیگر محورهای مورد تأکید در نشست استاندار البرز با دست اندرکاران تعزیرات حکومتی در استان بود که در قالب مصوباتی لازم الاجرا گردید.
شایان ذکر است، بر اساس آمار اعلام شده در این نشست از ابتدای سالجاری تا کنون 20 هزار و 455 صنف متخلف در کرج شناسایی و 88 میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه شده اند که این فرایند به لغو پروانه صنوف متخلف نیز منتهی شده است.
علاوه بر این فرایند رسیدگی به تخلفات صنفی در استان از 156 روز در حوزه کالاها و خدمات به 22  روز، بهداشت و درمان 15 روز، قاچاق کالا و ارز 27 روز رسیده است. همچنین نانوایی های استان البرز با 2 هزار و 132 پرونده تخلف، رکورد دار بوده اند. استان البرز در شاخص"بازرسی و نظارت ها" پس از استان یزد،در جایگاه دوم کشور قرار گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن