تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به شهرک‌های صنعتی لامرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون عمران و محیط ‌زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس: اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به شهرک‌های صنعتی لامرد خبرگزاری پانا: معاون عمران و محیط ‌زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به‌منظور تولید و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی لامرد خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي ساعت 17:11

خبرگزاری پانا+صنعت

به گزارش خبرگزاری پانا، غلامحسین بهارلوئی‌نژاد در بازدید از شهرک صنعتی این شهرستان و جلسه با فرماندار لامرد بر تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی این شهرستان تأکید کرد.
معاون عمران و محیط ‌زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در لامرد سه شهرک صنعتی این شهرستان، انرژی‌بر و ناحیه صنعتی نیرائی ایجاد شده اطهار داشت: با توجه به ظرفیت لامرد در جذب سرمایه‌گذار و نزدیکی به منطقه پارس جنوبی و هم‌جواری با خلیج ‌فارس، توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی جزو اولویت‌هاست.
وی با تأکید بر اهتمام ویژه به‌ منظور رفع مشکلات شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد اضافه کرد: از مهم‌ترین مشکلات این شهرک صنعتی تأمین پایدار آب است که در این زمینه حدود 30 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به شرکت آبفا پرداخت ‌شده و شرکت آبفا به‌زودی آب این شهرک را تأمین خواهد شد.
معاون عمران و محیط‌ زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس عنوان کرد: عملیات خط انتقال آب نیز انجام و منتظر انجام عملیات وصل آب هستیم.
بهارلوئی‌نژاد همچنین با تأکید بر تأمین پایدار برق موردنیاز واحدهای صنعتی بر ایجاد خط انتقال برق مجزا تأکید کرد و ادامه داد: مقرر شد با هماهنگی مسئولان شهرستان و مسئولان شرکت توزیع نیروی برق فارس این موضوع انجام شود.
وی گفت: شهرک صنعتی انرژی‌بر آماده استقرار واحدهای صنعتی است و بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این شهرک به‌ویژه در صنایع جانبی مرتبط با انرژی و نفت و گاز و پتروشیمی فراهم‌ شده است.
معاون عمران و محیط‌زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: تا پایان امسال با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مشکل تأمین آب و برق شهرک صنعتی انرژی‌بر رفع خواهد شد.
این مسئول اضافه کرد: شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد دارای یک‌هزار و 83 هکتار مساحت است که ظرفیت استقرار 400 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 20 هزار نفر را خواهد داشت.
وی از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به‌منظور تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی لامرد و ناحیه صنعتی نیرایی خبر داد و خاطر نشان کرد: با این اعتبارات، طرح زیباسازی و تکمیل پیاده‌روسازی و ایجاد سردر ورودی ایجاد خواهد شد.
شایان ذکر است: شهرک صنعتی لامرد دارای 20 هکتار مساحت است که ظرفیت استقرار 30 واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال‌زایی 300 نفر را خواهد داشت و هم‌اکنون در آن 15 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 270 نفر در مرحله بهره‌برداری و 12 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز ‌است.
همچنین در ناحیه صنعتی نیرائی نیز با 20 هکتار مساحت ظرفیت استقرار 60 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 300 نفر به وجود آمده و 9 واحد صنعتی هم‌اکنون در مرحله بهره‌برداری است و 14 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز ‌است.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن