تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 4 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801859499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی غذاهای 16 تیم حاضر در جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا/ قرمه سبزی غذای ملی ایرانی‌ها + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
معرفی غذاهای 16 تیم حاضر در جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا/ قرمه سبزی غذای ملی ایرانی‌ها + عکس
شانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا در استرالیا برگزار می‌شود. بر همین اساس غذاهای ملی 16 تیم راه‌یافته را بررسی می‌کنیم.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شانزدهمین دوره از رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا جمعه این هفته 19 دی ماه آغاز می‌شود و تا 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. بر همین اساس غذاهای ملی 16 تیم راه‌یافته به این مسابقات توسط سایت رسمی بازی‌های استرالیا 2015 منتشر شده است.
 
گروه اول: استرالیا: پای گوشت. این پای با گوشت و دیگر مواد لازمی است که غالباً استرالیایی‌ها در غذاهای‌شان استفاده می‌کنند درست می‌شود. غذاهای ملی کره‌جنوبی هم بولگوگی که نوعی کباب گوشت گاو کره‌ای محسوب می‌شود، است. عمان هم به عنوان یک کشور عربی شوا که شامل گوشت بره و برنج معطر است جزو غذاهای ملی خود به حساب آورده است. غذای ملی کویتی‌ها کسبه یا مشبوس است که با برنج و مرغ با چاشنی‌های مخصوص درست می‌شود.
 
گروه دوم: ازبکستان: غذای ملی ازبک‌ها پلویی به نام پیلاف که شامل برنج و چاشنی‌های خاص این کشور است. غذای ملی سعودی‌ها نیز کسبه است، مرغی پر از ادویه که همراه با برنج معطر سرو می‌شود و به نوعی به غذای کویتی‌ها شباهت دارد. اردک غذای ملی چینی‌ها است که از زمان امپراطوری چین مورد استفاده قرار می‌گیرد. خوشبختانه چینی‌ها تنها به اردک اکتفا کردند و جانور دیگری را به عنوان غذای ملی خود معرفی نکرده‌اند. غذای کره شمالی نینگ میون است، ظرفی از رشته فرنگی کره‌ای که با رشته‌های خانگی بلند و نازک و با مواد سرد سرو می‌شود. به نظر می‌رسد این غذا رژیمی هم باشد.
 
گروه سوم: ایران به عنوان گروه سوم در جام ملت‌های آسیا در استرالیا حضور دارد و قرمه سبزی به عنوان غذای ملی کشورمان معرفی شده است. غذای ملی امارات هم نوعی حلیم است که با استفاده از گندم و گوشت درست می‌شود و شبیه حلیم ایرانی‌ها است، اما اماراتی‌ها به نام هریس آن را می‌شناسند. غذای ملی قطری‌ها هم مشبوس است که نوعی برنج دانه بلند به همراه گوشت مرغ و سبزیجات تهیه می‌شود. غذای ملی بحرینی‌ها هم مشبوس دجاج است نوعی مرغ که همراه با برنج کته و سبزیجات پخته می‌شود.
 
گروه چهارم: سوشی غذای ملی ژاپنی‌ها است که به نظر خوشمزه و سالم به نظر می‌آید. غذای ملی اردنی‌ها منسف نام دارد غذایی لذیذ که از گوشت بره مزه‌دار شده با سس که از تخمیر ماست خشک تهیه می‌شود و به همراه برنج سرو می‌شود. غذای محلی عراقی‌ها نیز سمک مسکوف نام دارد. غذایی با قدمت دیرینه که از قدیم الایام در بین النهرین درست می‌شد و از چاشنی‌های مختلف در پخت این ماهی استفاده می‌شد. غذای ملی فلسطین مسخن نام دارد. نوعی مرغ که همراه با پیاز، سماق، فلفل، زعفران و زعتر پخته می‌شود و از ظاهر آن غذای لذیذی به نظر می‌آید.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن