تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819668257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو مسير باغ راهي در جنوب تهران احداث شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ دي ۱۳۹۳ (۱۷:۲۲ب.ظ)
دو مسير باغ راهي در جنوب تهران احداث شد قائم مقام شهردار منطقه 20 از احداث دو مسير باغ راهي در مجاورت محدوده حريم اين منطقه جنوبي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، اصغر عطائي با بيان اين خبر گفت: به منظور ترغيب شهروندان به امر پياده روي و بهره گيري از مناظر طبيعي موجود، دو باغ راه شهيد عرب خواري و شهيد ترابي در محدوده جاده امين آباد و مجاورت حريم منطقه 20 احداث شد.
عطائي طول اين باغ راه ها را 2 هزار و 300 متر برشمرد و افزود: مسيرهاي ايجاد شده از يک طرف به درختان قديمي و پي در پي و از سوي ديگر به مزارع سرسبز محدود مي شود که دورنماي زيبايي را به اين مسير داده است.
وي به اهميت حضور دانشجويان در اين محدوده اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت اين مسير باغ راهي تاثير بسزايي را در شناساندن پتانسيل هاي گردشگري موجود در محدوده حريم منطقه 20 دارد.
قائم مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اين که نصب کفپوش، جدول و تامين روشنايي از اقدامات انجام شده است، گفت: به منظور فراهم آوردن زمينه استراحت و بهره گيري بيشتر از فضاي طبيعت در طول مسير باغ راه، پاتوق هاي محله با مبلماني مدرن، در آن مسير ها نصب شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن