تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821230035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعريف و تحليل پروژه هاي منطقه بر اساس ضرورت ها و نيازهاي شهروندان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۱۶ب.ظ)
تعريف و تحليل پروژه هاي منطقه بر اساس ضرورت ها و نيازهاي شهروندان شوراي معاونان منطقه 3 با حضور قائم مقام و معاونان به رياست مهندس سليماني شهردار منطقه با موضوع پروژه هاي شهري برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس سليماني با مروري بر مراحل مختلف پروژه هاي منطقه رهنمودهاي لازم را براي تکميل و اتمام پروژه ها مطرح کرد و رفع موانع و تسهيل در روند اجراي پروژه ها را خواستار شد.
وي پرهيز از تلف شدن هزينه ها و دقت در مصرف منابع را اصل مهم کار در شهرداري دانست و افزود: رشد و جهش افزايش سرانه هاي شهري و ارتقاي سطح خدمات در همه زمينه ها بايد بيش از گذشته مورد نظر قرار گيرد.
مهندس عباسي قائم مقام شهرداري منطقه سه نيز در سخناني تقويت زيرساخت هاي اساسي در موضوعات مختلف منطقه را از جمله اهداف امروز مديريت شهري توصيف کرد و تعيين استانداردهاي خدمات رساني بر اساس سرانه جمعيت و مشخصات جغرافيايي هر کدام از محلات را در برنامه ريزي مورد تاکيد قرار داد.
وي بر نقش مهم معاونت برنامه ريزي و توسعه شهري به عنوان مغز سيستم تاکيد نمود و حضور موثر و کارآمد اين معاونت را بودجه ريزي و تحقق اهداف اجراي پروژه ها بسيار دانست.
قائم مقام شهرداري منطقه سه مبناي عملکرد را در اجراي پروژه ها، صرفه جويي و مديريت منابع عنوان کرد و از تمامي معاونين براي دقت و رعايت اصل صرفه جويي منابع تاکيد کرد.
شايان ذکر است هر کدام از معاونان اجرايي منطقه گزارشي از وضعيت پروژه ها و انجام مراحل تکميل و اتمام آنها ارائه نمودندکه با رهنمودها و دستورات شهردار منطقه در اين موضوعات جلسه به پايان رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن