تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803335778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش‌سوزی بزرگ در پایتخت «ال‌سالوادور»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
آتش‌سوزی بزرگ در پایتخت «ال‌سالوادور»
آتش‌سوزی بزرگ یک مرکز تجاری در پایتخت «ال‌سالوادور» بدون بر جای گذاشتن کشته‌ای، خسارت گزافی را در پی داشت.

خبرگزاری فارس: آتش‌سوزی بزرگ در پایتخت «ال‌سالوادور»



به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین به نقل از «کورئو دل اورینوکو»، بخشی از یک مرکز تجاری در «سان‌سالوادور» پایتخت «ال‌سالوادور» در یک آتش‌سوزی بزرگ ویران شد و خسارات میلیونی را در پی داشت.

به گفته مقامات، سازمان امداد و نجات و منابع شرکت‌های «ال‌سالوادور» این حادثه آتش‌سوزی در مرکز تجاری «لاس‌کاسکاداس» در جنوب غربی «سان‌سالوادور» رخ داد و پس از حدود 4 ساعت فعالیت ماموران آتشنشانی، صلیب سرخ، ماموران امداد و نجات، نیروهای پلیس، نیروهای هوایی و سایر نهادها و موسسات در این کشور به طور کامل مهار شد.

بر اساس گزارش یکی از افراد آسیب‌دیده در این آتش‌سوزی به «رامون والنسیا» خبرنگار این کشور، شعله‌های آتش به دلایل ناشناخته‌ای در انبار و زیرزمین‌های فروشگاه لوازم‌التحریر دفتر زنجیره‌ای آمریکایی «آفیس‌دپات» در این مرکز تجاری بر افروخته شد. وی گفت: آتش به سمت سایر انبارها و شرکت‌های تجاری از جمله سوپر مارکت زنجیره‌ای آمریکایی «والمارت» توسط بادهای شدید و حضور در محل‌هایی از مواد بسیار قابل اشتعال که به راحتی با آب نیز کنترل نمی‌شوند، گسترش یافت. نیروهای پلیس و سازمان‌های امداد رسانی این کشور تمامی کارکنان و مشتریانی را که در زمان آتش‌سوزی در این مرکز تجاری حضور داشتند را خارج کردند؛ دود حاصل از این آتش‌سوزی به ارتفاعات این شهر رفته و از چندین بخش «سان‌سالولدور» کاملا دیده می‌شد.

«ماریسیو رامیرز» رئیس پلیس «سان‌سالوادور» به خبرنگاران گزارش داد که چند نفر به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از استنشاق دود آتش‌سوزی به بیمارستان منتقل شده‌اند و تاکید کرد که هیچ کس در آتش نسوخته است. رسانه‌های محلی «ال‌سالوادور» نشان دادند که حدود 12 نفر به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از استنشاق دود تحت درمان در بیمارستان هستند و دست کم یک نفر از کارمندان این مرکز تجاری دچار سوختگی در 30 درصد از بدنش شده است. با این حال اداره حفاظت «سان‌سالوادور» در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که هیچ فردی دچار سوختگی در این آتش سوزی نشده است.

اداره حفاظت «سان‌سالوادور» افزود که به غیر از «والمارت» و «آفیس‌دپات» شرکت‌های تجاری دیگری نیز آسیب دیده‌اند که از جمله آن‌ها یک داروخانه، فروشگاه لوازم و محصولات آرایشی و منسوجات نیز می‌باشند.

«کارلوس آلوارادو» مدیر «آفیس‌دپات» به خبرنگاران این کشور گفت: خسارت وارده به این فروشگاه حدود دو میلیون دلار برآورد شده است. «کلادیا د ایبانیز» مدیر «والمارت» نیز به خبرنگارن «ال‌سالوادور» اعلام کرد که خساراتش توسط یک شرکت بیمه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس پلیس «سان‌سالوادور» در ادامه گفت: خیابان‌های دسترسی به این مرکز تجاری به منظور حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت‌ها بسته شده است. هلی‌کوپترهای نیروی هوایی «ال‌سالوادور» و نیروهای پلیس با ریختن آب از هوا به مقابله با این آتش‌سوزی پیوستند. سازمان امداد و نجات این کشور هشدار داد که احتمال خطر سقوط دیوارها و سقف زیرساخت‌های این مرکز تجاری آسیب دیده توسط آتش‌سوزی وجود خواهد داشت.

«سالوادور سانچز سرن» رئیس جمهور «ال‌سالوادور» در طول بیانیه‌ای در کاخ ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد: سیستم اضطراری این کشور برای تضمین کنترل موثر این آتش‌سوزی به کار گرفته شده است. «سانچز سرن» تصریح کرد که این آتش‌سوزی حادثه بزرگی بوده و برای این که تمام این مرکز تجاری را فرا نگیرد ماموران کشور در حال فعالیت می‌باشند. وی در صفحه شخصی خود در توئیتر افزود: ماموران، افراد و تمامی مراکز لازم برای کنترل آتش‌سوزی این مرکز تجاری به کار گرفته شده‌اند. انتهای پیام/  

93/10/14 - 14:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن