تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820487922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: وضعیت کنونی میناب شایسته این شهر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده ولی فقیه در هرمزگان:
وضعیت کنونی میناب شایسته این شهر نیست
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که با گذشت بیش از 35 سال از انقلاب اسلامی هنوز چهره شهری میناب نازیباست، افزود: وضعیت کنونی میناب شایسته این شهر نیست.

خبرگزاری فارس: وضعیت کنونی میناب شایسته این شهر نیست



به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی پیش از ظهر امروز پیش در نشست شورای اداری میناب ضمن اشاره به آغاز هفته وحدت اظهار داشت: پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) محور وحدت همه انسان‌های خدا باور در جهان است.
وی افزود: مسلمانان عالم به جای درگیری با یکدیگر باید منادی وحدت در جهان باشند.
امام جمعه بندرعباس در ادامه با بیان این مطلب که مطالعه تاریخ دیگر ادیان و سرنوشت اقوام مختلف از نیازهایی است که همه باید به آن جامه عمل بپوشانند، اظهار داشت: در هر جامعه‌ای مردم با یکدیگر متحد باشند دشمنان آن جامعه هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
نعیم‌آبادی با بیان اینکه دعواهای برخی مسلمانان ریشه مذهبی ندارد و نوعی جنگ تمایلات نفسانی است، گفت: اختلاف و کینه‌ورزی همواره حرام و خیانت به جامعه است.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که فضای استان به سمت خیز انتخاباتی حرکت کرده است، افزود: گر چه تا زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی وقت زیادی باقی مانده اما در برخی نقاط فضاهای مسموم در حال شکل‌گیری است.
نعیم‌آبادی با بیان اینکه هر کس برای رفتن به مجلس بی‌تقوایی پیشه کند به درد مجلس نمی‌خورد، اظهار داشت: خدمتگزار مردم باید به ادب و آداب اسلامی مزین باشد و تقوا را سرلوحه کار قرار دهد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان اینکه "برخی به جای این که عرضه و توان خود را نشان دهند با فحاشی به تخریب دیگرا می‌پردازند"، افزود: مردم هوشیار هستند و هر کس در تبلیغات خود دیگران را مورد تخریب قرار دهد را طرد می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع شهر میناب از مطالب خود به تعبیر "ذکر حال میناب" نام برد و گفت: با گذشت بیش از 35 سال از انقلاب اسلامی هنوز چهره شهری میناب نازیباست و وضعیت کنونی شایسته این شهر نیست.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که نفس بندرعباس به میناب متصل است افزود: شهر میناب همانند گنجی است که باید برای ظرفیت‌های آن چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.
وی مجموعه شهرداری میناب را نیازمند حمایت قاطع استاندار هرمزگان دانست و گفت: اگر شهرداری میناب حمایت و تقویت شود، میناب می‌تواند به عروس هرمزگان تبدیل شود.
انتهای پیام/88004/س30

93/10/14 - 13:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن