تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید مهلت تکمیل ‎موجودی عمره‌ دانشگاهیان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تمدید مهلت تکمیل ‎موجودی عمره‌ دانشگاهیان
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت تکمیل موجودی حساب دانشگاهیان عمره‌گذار تا اول بهمن‌ تمدید شد.
تسنیم: محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، گفت: با توجه به درخواست های مکرر دانشجویان مبنی بر تمدید مهلت تکمیل موجودی عمره و آماده نشدن وام بانک برخی از زائرین، زمان تکمیل حساب دانشگاهیان تا اول بهمن ماه تمدید شد.

زارع گفت: شرط لازم برای قرار گرفتن در کاروان، تکمیل موجودی هر نفر تا سقف هزینه اعلام شده و تحویل تمام مدارک(با گذرنامه) است.

وی ادامه داد: تمام دانشجویان می‌بایست تا قبل از زمان کاروان‌بندی نسبت به تکمیل موجودی و تحویل مدارک به صورت کامل اقدام نمایند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره دانشگاهیان گفت: با توجه به زمان اندک باقی مانده تا کاروان‌بندی و مشخص نشدن وضعیت وام عمره برخی از زائران، هر شخص می‌بایست به صورت نقدی موجودی خود را تکمیل نموده و اگر در آینده وام به حساب ایشان واریز شد، از وام عمره استفاده کنند.

حدود قیمت اعلام شده برای زائران، 2 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده که دانشگاهیان عمره‌گذار باید تا تاریخ قید شده نسبت به تکمیل موجودی خود تا سقف این مبلغ اقدام کنند.





تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن