تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806380281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اين هشدار را جدي بگيريد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ دي ۱۳۹۳ (۷:۱۴ق.ظ)
جوان: اين هشدار را جدي بگيريد
به گزارش خبرگزاري موج، روزنامه جوان چنين نوشت:
سخنان دو روز پيش خطيب نمازجمعه مبني بر اينکه« برخي فتنه گران در مجاري اجرايي کشور نفوذ يافته اند... فتنه گران از حالا براي خبرگان و مجلس برنامه ريزي کرده اند و از امکاناتي که حقشان نيست استفاده مي کنند تا مجلس را براي خودشان زمينه سازي کنند و در خبرگان نيز دست داشته باشند تا بتوانند براي متزلزل کردن نظام برنامه ريزي کنند» واکنش هاي متفاوتي را در سطح جامعه در پي داشت.
واکنش هاي تند و عصبي در اين بين سهم جريان تجديدنظرطلب بود که بيان اينگونه مواضع را آن هم از تريبون هاي عمومي سمي مهلک براي حيات خود مي بينند.
حال سؤال اصلي اينجاست کار به کجا رسيده که خطيب نماز جمعه تهران ضرورت ديده موضوع فوق را از اين تريبون بيان کند؟
با شکل گيري دولت يازدهم بسياري از دلسوزان و وفاداران انقلاب اسلامي با ادله اي عقلايي و اثبات گرايانه هشدارهاي فراواني را نسبت به تحرکات جريان موسوم به اصلاحات به دولتمردان يازدهم اعلان داشتند.
در همان ماه هاي ابتدايي هم روزنامه جوان در قالب مطالب متنوع، نظير « خيز تجديدنظرطلبان براي فتح مجلس دهم»، « پدرخوانده هاي اصلاحات دولت دهم را سکوي پرش خود مي دانند»، « تجديدنظرطلبان در انديشه بازتوليد فتنه جديد هستند » عنوان کرد که جريان تجديدنظرطلب طرح « پله پله نفوذ تا براندازي حاکميت» را تئوريزه کرده و تبيين شد که پدرخوانده هاي جريان مذکور پس از اتمام شهرآشوب 88 تلاش کرده اند با حرکتي نامحسوس و زيرپوستي ضمن اتخاذ « ادبيات و رفتار نرم و همسو با جامعه و گفتمان انقلاب» چهره راديکالي و ضدحاکميتي خود را ترميم و تطهير کرده و هدف نهايي خود را که همان « بازگشت به حاکميت » است هموار کنند.
اين هم مورد تأکيد قرار گرفت که « امتياز گيري از شخص رئيس جمهور » با اين توجيه که اصلاح طلبان عامل موفقيت روحاني در آوردگاه خرداد 92 بوده اند به صورت ويژه مورد توجه رهبران اين طيف قرار گرفته چراکه آنها با در دست داشتن چند وزارتخانه مهم و استراتژيک نظير وزارت علوم و تحقيقات و آموزش و پرورش و همچنين « نفوذ در سطوح و لايه هاي مختلف دولت » خواهند توانست مقدمات غائله اي ديگر از جنس شهرآشوب 88 را فراهم و اين بار با قدرشناسي از فرصت ها و لحظه ها نظام را استحاله کنند.
اين هم تصريح شد که رفرميسم داخلي براي پياده سازي هدف غايي خود - « استحاله نظام »- راهکارهاي متفاوتي نظير « چندپاره کردن اصولگراها»، « تضعيف مجلس نهم و تخريب فعاليت هاي منتخبان آن »، « سرازير شدن انتقادات با شيب ملايم از عملکرد دولت يازدهم و نهايتاً دور زدن و عبور از روحاني»، « توسعه تخاصم ميان دولت و مجلس»، « بازخواني جهت دار و تحريف شده از کارنامه جريان رقيب در طول سال هاي اخير»، « حفظ نقش منتقد و حتي مخالف حاکميت و تعميق اين نقش طي ماه هاي آتي» و « القاي ناکارآمدي گفتمان و توان اجرايي رقيب به افکار عمومي» را مورد توجه قرار داده است.
امروز پس از گذشت 17ماه از روي کار آمدن دولت يازدهم نفوذ جماعت هواخواه ليبراليسم در مراکز حساس بيش از گذشته احساس مي شود تا جايي که خطيب نماز جمعه تهران هم به مانند بسياري از وفاداران به انقلاب تلاش مي کند برخي دولتمردان را قانع کند که خطر رهبران فتنه 88 در بخش هاي مختلف قوه مجريه جدي است و بايد فعاليت هاي هدفمند و تئوريزه شده آنها را زنگ خطري براي انقلاب به حساب آورد.
به راستي با عملکرد براندازانه جماعت تجديدنظرطلب در طول 17سال گذشته که برجسته ترين آن غائله 18 تير 78 و شهر آشوب 88 است نبايد نگران آينده دولت و به طريق اولي کشور بود؟
به راستي کدام ساختار حاکميتي در شرق و غرب را مي توان پيدا کرد که اجازه دهد عوامل برانداز يا بهتر بگويم اپوزيسيون داخلي کشورش شريان هاي اصلي و حياتي سياست، اقتصاد و فرهنگ را در دست گيرد که جمهوري اسلامي ايران دومين آن باشد؟
چطور نبايد نسبت به تحرکات زيرپوستي جريان هوا خواه ليبراليسم در داخل طي ماه هاي اخير هشدار داد آن هم در حالي که بسياري از نظريه پردازان داخلي و خارجي اين نحله سياسي به صراحت از لزوم کنار گذاشتن دين در حکومت و سياست و اقتصاد سخن به ميان آورده و مفاهيم بلندي چون عاشورا و مهدويت را به سخره گرفته و اصل ولايت فقيه را ديکتاتوري معرفي مي کنند؟
به هر روي آنچه در اين ميان قابل اثبات بوده اين موضوع است که جريان مخالف گفتمان انقلاب اسلامي در تدارک غائله اي نو آن هم به واسطه نفوذ روزافزون در دولت کنوني هست و ساده انگاري نسبت به فعاليت هاي اين جماعت خسارت هاي فراواني را براي انقلاب و نظام به همراه خواهد داشت.
نويسنده: محمد اسماعيلي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن