تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820283210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياه نمايي در مسائل جزئي در استان لرستان باعث فرار سرمايه گذار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ دي ۱۳۹۳ (۱۷:۴۹ب.ظ)
سياه نمايي در مسائل جزئي در استان لرستان باعث فرار سرمايه گذار مي شود معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان گفت: سياه نمايي در مسائل جزئي در استان باعث فرار سرمايه گذار، ركود اقتصادي و عدم جذب نيروهاي متخصص و كارآفرين مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد تقي شاكرمي، معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان لرستان، در ديدار با فرمانده انتظامي لرستان گفت: لرستان از استان هاي امن و كاملا آرام است و برابر آمار جزء پنج استان امن كشور لحاظ شده و اين نشانگر وجود مردمي خوب و ولايتمدار است.
شاه كرمي در ادامه گفت: نيروي انتظامي استان در امر پيشگيري از جرائم عالي كار كرده است، بايد كار فرهنگي صورت گيرد تا اقدامات پيشگيرانه خود را نمايان سازد، مشكلات اقتصادي و بيكاري كه مادر تمام فساد است نبايد باعث كم كاري شود، بايد با تمام توان و قدرت همه دستگاه ها و نهادهاي دخيل در امر پيشگيري پاي كار بيايند و رفع مشكل نمايند.
اين مقام قضائي اظهار داشت: سياه نمايي در مسائل جزئي در استان باعث فرار سرمايه گذار، ركود اقتصادي و عدم جذب نيروهاي متخصص و كارآفرين مي شود. لذا بايد در بخش فرهنگي و پيشگيري از جرم وارد شد تا بستر مناسب براي كسب و كار مردم لرستان فراهم آيد.
وي با تقدير و تشكر از عملكرد نيروي انتظامي گفت: با توجه به زيرساخت هاي ممكن در استان و ضعف هاي اجتماعي، اقتصادي و معضل بيكاري، نيروي انتظامي بسيار عالي كار كرده و اين مستلزم مديريت صحيح و همدلي كاركنان در استان است.
فرمانده انتظامي استان نيز در اين ديدار با اعلام آمادگي و تلاش در بخش پيشگيري از جرائم گفت: پليس تمام امكانات و تجهيزات خود را ابتدا در بخش پيشگيري از جرم متمركز نموده و اين روند به صورت مستمر در دستور كار است.
سردار محمد قنبري با بيان اينكه حمايت‌هاي دستگاه قضائي و همکاري نيروهاي پليس را در تأمين امنيت ضروري دانست، اظهار داشت: امنيت و آرامش بدون همکاري تمام دستگاه‌هاي امنيتي محقق نمي شود.
در خاتمه معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان لرستان با اهداي لوح تقدير از زحمات فرمانده انتظامي استان تقدير و تشكر كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن