تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820740614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معینی: من و جویباری‌ هیچ وقت به توافق نمی‌رسیم!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
معینی: من و جویباری‌ هیچ وقت به توافق نمی‌رسیم!
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اختلاف فکر و سلیقه‌ای که بین مسئولان نقل و انتقالات وجود داشت باعث شد که کارهای جذب بازیکنان‌ آن طوری که باید انجام نشود.


 مسعود معینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران‌ اظهار داشت: در بین کمیته نقل و انتقالات نظر و سلیقه‌ وجود داشت و تفکر‌ما با تفکر نظری جویباری در دو مسیر خلاف همدیگر بود و این مساله باعث شد که روند نقل و انتقالات به کندی صورت بگیرد.
 
وی افزود: تمام وجود این مشکلات باعث شد که در بحث نقل و انتقالات آن طور که باید خوب عمل نکنیم چرا که بعضی از افراد دوست ندارند که باشگاه ‌ به روال منطقی و خوب خود پیش برود.
 
 معینی تصریح کرد: در ابتدای فصل کادر فنی توسط سرمربی تیم انتخاب شد که قلعه‌نویی سرمربی تیم نیز از اول فصل تشخیص داد که یک تعدادی از بازیکنان قدیم استقلال که در آینده نیز ممکن است برای این باشگاه منفعتی‌ داشته باشند به عنوان کادر فنی انتخاب شوند و ما نیز با این عمل موافقت نمودیم که افراد زیادی امورات فنی باشگاه‌  را زیر نظر بگیرند.
 
 وی بیان کرد: اما از نظر من حضور یک فرد که بتواند مشاور خوبی برای تیم باشد در باشگاه‌ خالی است.
 
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار کرد: پورحیدری‌ با توجه به ویژگی‌های خاص و اطلاعات زیادی که از استقلال دارد در قبل نیز مشاوره‌های خوبی برای آبی‌پوشان انجام داده و نبود وی به عنوان مشاوره در حال حاضر برای من جای سوال دارد که چرا پور حیدری حضورش کمرنگ‌ شده است.
 
معینی‌ در ادامه افزود: در هر صورت اعضای هیات مدیره  و مدیر عامل باشگاه‌ همکاری لازم با کادر فنی را دشته است و سرمربی تیم مان نیز تشخیص داد که برای نیم فصل دوم یک تغییراتی را در تیم ایجاد کند و به همین خاطر مجبور شدند که بازیکنانی را که لازم بود خارج و یا جذب کنند.
 
وی بیان کرد: شواهد نشان می‌داد که بعضی از بازیکنان در تیم بی‌انگیزه بودند و میلی برای ارائه بازی خوب نداشتند و بعضی نیز میل به جدایی از جمع آبی‌پوشان را داشتند همانند پژمان نوری که به تیم ملوان پیوست و از طرف دیگر بازیکنانی که خود باشگاه ترجیح داد تا آنها جایگزین فرد دیگری شوند و در حال حاضر نظاره‌گر هستیم که عنایتی جایگزین قاضی در باشگاه استقلال شد و البته نکته قابل توجه این است که تیم در خط دفاع نتوانست بازیکنان مورد نظر خود را جلب کند ولی با تمام این مسائل من حضور طالب لو را در جمع آبی‌پوشان به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم مشکل خط دفاعی تیم در نیم فصل دوم برطرف شود.
 
معینی درباره نقل و انتقالات تیم اظهار داشت: در کل نقل و انتقالات یک جریان اداری و یک جریان عملی دارد و همان طور که نظاره‌گر هستیم فوتبال ما سالهای سال است که از دست این جریان‌ها رها شده است و ما به عنوان عضو کمیته نقل و انتقالات صلاح دیدیم که بازیکنان را فقط  از لحاظ فنی و پزشکی مورد ارزیابی قرار دهیم.
 
عضو هیات مدیره باشگاه افزود: وقتی یک مشاور فنی جایگاهی در باشگاه نداشته باشد چطور امکان دارد که کار نقل و انتقالات روی اصول و منطق صورت بگیرد!!
 
وی تصریح کرد: اطلاعات ما فنی، پزشکی و نگاه به آینده بازیکنان است و در کمیته نقل و انتقالات نیز اختلاف فکر و سلیقه وجود دارد و تفکر ما با تفکر نظری جویباری در دو مسیر خلاف همدیگر بود بنابر این با وجود این مسائل نمی‌توان کاری را از پیش برد.
 
معینی در پایان خاطر نشان کرد: تمام شرایطی را که قلعه نویی سر مربی تیممان خواستار آن بود فراهم نمودیم اما به دلیل کمبود امکانات مالی آن طور که می‌خواستیم شرایط تحقق نیافت اما امیدوارم در نیم فصل دوم قلعه نویی تمام قول‌هایی را که به هواداران عزیز داده بود را عملی کند و نتایج قابل قبولی را در آینده به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن