تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804329130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از پیراهن ذوب‌آهن در مالزی +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رونمایی از پیراهن ذوب‌آهن در مالزی +عکس




کنفرانس خبری مشترک باشگاه ذوب‌آهن و شرکت ایکس بالر اسپانسر جدید لباس ذوب آهن برگزار شد.





خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، کنفرانس خبری مشترک باشگاه ذوب‌آهن و شرکت ایکس بالر اسپانسر جدید لباس تیم ذوب آهن روز گذشته در هتل هالیدی کوالالامپور برگزار شد.

در این مراسم و در حضور پررنگ رسانه‌های مالزیایی، مدیران شرکت ایکس بالر، نمایندگان باشگاه ذوب‌آهن و شخصیت‌های برجسته فوتبالی از جمله سرمربی تیم امید این کشور برگزار شد، از لباس جدید تیم ذوب آهن رونمایی شد. در این مراسم ابتدا مایک تی رئیس شرکت ایکس بالر دقایقی کوتاه به صحبت پرداخت و در ادامه امیرحسین قاضی نور مدیر اجرایی تیم فوتبال ذوب‌آهن، توضیحاتی را در ارتباط با باشگاه ذوب‌آهن و نزدیک به نیم قرن فعالیت این باشگاه بزرگ برای حضار ارائه داد.


رونمایی از پیراهن ذوب‌آهن در مالزی +عکس



مایک‌ تی: ذوب‌آهن دروازه ورود ما به خاورمیانه است

رئیس شرکت ایکس بالر ضمن تاکید بر این نکته که از حضور در کشور ایران و پیوند همکاری با ذوب‌آهن برای ما بسیار خوشحال کننده است، گفت: با باشگاه‌های بزرگی در فیلیپین، تایوان، چین، تایلند و همچنین با باشگاه‌های بزرگ بسکتبال و هندبال در قاره اروپا و آمریکا طرف قرارداد هستیم و اکنون برای ما بسیار خوشحال کننده است که باشگاه ذوب‌آهن به عنوان دروازه ورود ما به خاورمیانه مطرح است و می‌توانیم از این پس با این باشگاه بزرگ به همکاری بپردازیم.

مایک‌ تی اضافه کرد: مکاتباتی که در چند ماه اخیر بین ما و سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن صورت گرفت، باعث شد در نهایت تفاهم‌نامه همکاری بین ما و باشگاه ذوب‌آهن به امضا برسد و بسیار خوشحالیم که از این پس می‌توانیم در کنار باشگاه ذوب‌آهن ایران که یکی از بزرگترین تیم‌های قاره آسیا در سال‌های اخیر بوده است، باشیم.


رونمایی از پیراهن ذوب‌آهن در مالزی +عکس



نماینده باشگاه ذوب‌آهن: ذوب‌آهن بار دیگر قدرت فوتبال آسیا می‌شود

مدیر اجرایی تیم فوتبال ذوب‌آهن که به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن در جلسه کنفرانس خبری مشترک باشگاه ذوب‌آهن و شرکت ایکس بالر سخنرانی کرد، در مورد اسپانسر پیراهن ذوب‌آهن گفت: خیلی خوشحال هستیم که به عنوان یک باشگاه ایرانی با شرکت ایکس بالر همکاری خواهیم داشت. این پیوند همکاری می‌تواند به ادامه ارتباط بین دو کشور اسلامی یعنی جمهوری اسلامی ایران و مالزی در زمینه ورزش کمک کند و سبب ساز تبادل کیفیت‌های دو کشور شود.

قاضی نور اظهار داشت: همانطور که می‌دانید جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از رشته های ورزشی در آسیا سرآمد است و حتی در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که این می تواند به تبادل ایده و انتقال تجربیات بین ایران و مالزی منجر شود و از طرف دیگر کشور مالزی در در سال‌های اخیر در زمینه سخت افزاری پیشرفت فراوانی کرده است و این موضوع می‌تواند مورد استقبال ورزش ایران قرار گیرد.

مدیر اجرایی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: باشگاه ذوب‌آهن با نزدیک به 50 سال سابقه ورزشی در ایران، بی‌تردید یکی از بزرگترین و پرافتخارترین باشگاه‌های ایرانی در رشته‌های مختلف ورزشی است که قهرمانان بزرگی را در سطح آسیا و جهان معرفی کرده است. امیدواریم این پیوند همکاری به ارتقای کیفیت‌های ورزشی مشترک ما کمک کند.

در ادامه این مراسم از لباس جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان رونمایی شد، ضمن اینکه پس از توضیحات یکی از معاونان باشگاه ایکس بالر در مورد تاریخچه شرکت، مدیران ایکس بالر، نمایندگان باشگاه ذوب‌آهن در نشست خبری مشترک شرکت کردند. همچنین در پایان مراسم سرمربی تیم المپیک مالزی که از میهمانان ویژه مراسم بود، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.






تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن