تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802899644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کهنوج: کشف حجاب پلیدترین توطئه‎ دشمنان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه کهنوج:
کشف حجاب پلیدترین توطئه‎ دشمنان اسلام است
امام جمعه کهنوج گفت: یکی از پلیدترین توطئه‎های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر کشف حجاب است.

خبرگزاری فارس: کشف حجاب پلیدترین توطئه‎ دشمنان اسلام است



به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‎الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرا رسیدن 12 ربیع‎الاول سالروز میلاد پیامبر (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: با وجود اینکه مسلمانان از نظر جمعیتی دومین آمار جمعیتی دنیا را بعد از مسیحیت به خود اختصاص داده‎اند با ابراز تأسف از نظر چالش‎ها، مشکلات و اتلاف سرمایه‎های مادی و معنوی رکورددار هستند. وی با اشاره به اینکه ریشه تمام این چالش‎ها سران استکبار مانند آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی هستند، بیان داشت: در این زمینه باید به چند محور از جمله شناخت صحیح تاکتیک‎ها و استراتژی‎های آشکار و پنهان دشمن، رصد هوشمندانه فتنه‎ها و توطئه‎ها مانند فتنه تکفیری‎ها و داعش، روشنگری، بصیرت‎افزایی، افشاگری‎های عالمانه و قاطعانه و وحدت و همدلی توجه کرد.
افشارمنش در زمینه محورهای وحدت تصریح کرد: از جمله این محورها تأکید بر اهداف مشترک و اعتقادات، پرهیز از تعصب‎های کور نسبت به اختلافات، رصد اوضاع داخلی و منطقه‎ای، شناخت شرایط زمان و مکان و دوری از توهین‎ها است.
امام جمعه کهنوج با اشاره به 17 دی ماه سالروز کشف حجاب گفت: یکی از پلیدترین توطئه‎های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر کشف حجاب است. وی افزود: رضاخان که با طرح کودتای سوم اسفند ماه 1299 و با حمایت انگلیس به حکومت رسید در صدد اجرای طرح اسلام‎زدایی و جایگزینی ارزش‎های لیبرالیستی در جامعه بود که از مهم‎ترین جلوه‎های این طرح پدیده کشف حجاب به شمار می‎رفت.
افشارمنش عنوان کرد: در سال‎های اخیر توطئه کشف حجاب در چهره‎ای دیگر توسط رسانه‎های غربی با هجوم سنگین به باورها، ارزش‎ها‎ و هنجارهای اسلامی به ویژه در حوزه زن و خانواده آغاز شده است.
خطیب جمعه کهنوج در زمینه مسئله فرهنگ حجاب و عفاف اظهار داشت: این فرهنگ مانع جدی در را ه گسترش فساد و تباهی در جوامع اسلامی به شمار می‎رود و نظام سلطه تلاش دارد، این فرهنگ را با به‎کارگیری روش‎های گوناگون تضعیف کند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه حجاب بیان داشت: «سیاست راهبردی اساسی غرب بر پایه عرضه و هرزه شدن زن است و حجاب را مانع پیشرفت آنان می‎داند که این عمل را به دو طریق ترویج فرهنگ برهنگی در رابطه با جنس مخالف یا پخش برنامه‎های نمایشی غیراخلاقی و مبتذل و القا شبهه و تردید درباره فرهنگ اسلامی حجاب و عفاف انجام می‎دهد».
افشارمنش خاطرنشان کرد: کشورهای غربی در زمینه ترویج فرهنگ بی‎حجابی و ارتباط آن با مسائل خانواده هدف‎هایی از جمله بی‎اهمیت جلوه دادن احترام به والدین، عادی نشان دادن روابط بین دختر و پسر، ترویج مفهوم زندگی با دیگران به جای ازدواج، آسان جلوه دادن طلاق و شیرین نشان دادن زندگی پس از جدایی را دنبال می‎کند.
امام جمعه کهنوج با اشاره به پیامدهای تبلیغات منفی ماهواره‎ها گفت: از جمله این پیامدها زیاد شدن دختران فراری، بدحجابی زنان در خیابان‎ها، تنوع‎طلبی و هوسبازی در جامعه، اختلافات خانوادگی و شکستن حریم خانواده‎ها، نهادینه کردن بی‎غیرتی، بلوغ زودرس و اعتیاد به ماهواره است.
وی با هشدار به خانواده‎ها افزود: خانواده‎ها باید عواقب این پیامدهای منفی را مد نظر داشته باشند و مراقب فرزندان خود باشند.
افشارمنش با اشاره به هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی در سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) تصریح کرد: انسان برای دفاع از حقوق فردی و اجتماعی خویش نیاز به سواد و آموزش دارد.
خطیب جمعه کهنوج اظهار داشت: با همت مسئولان نهضت سوادآموزی در بسیاری از شهرها و روستاها تشکیل شد و جشن شکرگزاری ریشه‎کنی بی‎سوادی برگزار شد که امیدواریم در شهرستان کهنوج نیز شاهد این امر مهم باشیم.
افشارمنش همچنین از حضور گسترده مردم شهرستان کهنوج در راهپیمایی 9 دی ماه و شرکت در برنامه قرآنی چلچراغ تقدیر و تشکر کرد. انتهای پیام/80031/ق40

93/10/12 - 15:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن