تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820423348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوییس: چلسی نباید اجازه دهد عملکردش زیر سوال رود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
لوییس: چلسی نباید اجازه دهد عملکردش زیر سوال رود
فیلیپ لوییس بازیکن باشگاه چلسی بر این باور است که چلسی نباید اجازه دهد که عملکردش در نیم فصل زیر سوال رود و باید اختلافش با سایر تیم‌ها حفظ کند.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در جریان رقابتهای لیگ پریمیر انگلیس امسال باشگاه چلسی موفق شد عملکرد درخشانی از خود نشان دهد و برای مدت صدر نشینی را با اختلاف با سایر تیمها حفظ کند وهم اکنون نیز با سه امتیاز درصدر قرار دارد. اما بازیکن برزیلی آبی‌پوشان لندنی معتقد است که تیمش باید در نیم فصل نیز همین روند را ادامه دهند و برتری‌شان را حفظ کنند.

وی در این خصوص گفت: نیم فصل دوم این فصل خیلی سخت‌تر از نیم فصل اول آن است شما باید سطح و پول خود را بسیار بالا نگه دارید چرا که ما می‌دانیم مسیر وپیکارهای بسیار سختی را پیش رو داریم اما ما از این جهت هم بسیار خوشحال هستیم که توانسته‌ایم کاری را انجام دهیم که بسیار سخت بوده که تمام طول نیم فصل اول صدرنشینی باشیم.

من بر این باور هستم که در نیمه دوم فصل هم باید به همین نحو عمل کنیم و بدون شک اطمینان دارم می‌توانیم روندی که بازی می‌کنیم در صدر جدول تا انتهای فصل جای گیریم و عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دهیم.

گفتنی است باشگاه چلسی هفته است که با اختلاف سه امتیاز در صدر جدول لیگ برتر جزیزه قرار دارد در حالیکه تیمها منچستر سیتی منچستر یونایتد در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند و در تعقیب این تیم لندنی گام برمی‌دارند.

باشگاه چلسی در ادامه رقابتها هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام و در ورزشگاه وایت هارت سن به مصاف این تیم می‌رود.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن