تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819829902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم: نوجوانان صبا سال آینده مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم:
نوجوانان صبا سال آینده مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم گفت: تیم ما در فصل آینده لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

خبرگزاری فارس: نوجوانان صبا سال آینده مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند



علی مهربان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور نتایج بسیار خوبی کسب کردیم، اما افسوس که برخی اتفاقات موجب شد تا صبای قم نتواند به مرحله نهایی باز‌ی‌ها صعود کند.
وی ادامه داد: اگر نظارت بیشتری بر بازی‌های تیم صنعت نفت آبادان با حریفان حاضر در این گروه انجام می‌شد اکنون تیم صبای قم به همراه مقاومت تهران به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌‌های کشور صعود کرده بود.
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم گفت: متاسفانه در دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، تیم‌های همگروه ما برای انجام بازی‌های خود در مقابل تیم صنعت نفت آبادان به آبادان نرفتند و این تیم بدون زحمت صاحب 3 امتیاز شد.
این مسئول اضافه کرد: وقتی ما در زمین مسابقه با رقبا با سختی و دشواری فراوان برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کردیم حریف ما بدون اینکه حتی وارد زمین مسابقه شود صاحب سه امتیاز می‌شود و بدین ترتیب تیم نفت آبادان بی‌دردسر بالاتر از ما ایستاد و راهی مرحله نهایی شد.
مهربان اضافه کرد: به هر حال از اینکه تیم ما با تلاش و تعصب کادر فنی و بازیکنان خود در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عملکرد خوبی داشت راضی هستیم و به تمام اعضای تیم از مربیان و بازیکنان خداقوت می‌گوییم.
وی یادآور شد: بازی‌های خوبی انجام دادیم و نتایج خوبی هم کسب کردیم، مطمئنم که اگر برنامه‌ریزی درستی از سوی سازمان لیگ انجام می‌شد ما الان به مرحله بعد صعود کرده بودیم، با این حال هرگز این تیم را به حال خود رها نمی‌کنیم تا در فصل آینده با قدرت بیشتر به میدان بیاییم.
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم افزود: فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم امسال در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌‌های کشور در گروهی جای گرفته‌ بودند که تیم پرقدرتی همچون مقاومت در آن حضور داشت و ما اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم از همین تیم مقاومت هم امتیاز بگیریم.
وی عنوان کرد: نوجوانان صبای قم در این گروه با تیم‌های مقاومت تهران، پور البرز، شهرداری همدان، صنعت نفت آبادان، پتوی‌لاله اصفهان همگروه بودند و موفق به کسب 17 امتیاز از 10 بازی خود شدند و در مکان سوم جدول رده بندی این بازی‌ها قرار گرفتند.
مهربان متذکر شد: تیم ما در این فصل در دیدارهای رفت و برگشت از سد تیم‌های شهرداری همدان و پور البرز عبور کرد، در بازی برگشت تیم صنعت نفت آبادان را مغلوب کرد و در دو بازی نیز با تیم پتوی‌لاله اصفهان به تساوی رسید تا مجموعا در مکان سوم جدول بایستد. انتهای پیام/78002/ن۳۰

93/10/12 - 12:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن