تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیخ سلمان: استرالیا و ژاپن مدعیان قهرمانی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شیخ سلمان: استرالیا و ژاپن مدعیان قهرمانی هستند خبرگزاری پانا: شیخ سلمان بن ابراهیم رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است که تیم های ملی فوتبال ژاپن واسترالیا از بخت بیشتری نسبت به سایر تیم ها برای کسب مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵، برخوردارند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ دي ساعت 14:42

خبرگزاری پانا+شیخ سلمان

به گزارش خبرگزاری پانا، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا روز پنجشنبه درگفت وگو با شبکه الدوری قطر افزود: گرچه هیچ چیزی درفوتبال قابل پیش بینی نیست، اما من بخت تیم های استرالیا که میزبان رقابتهااست وژاپن که به یک تیم باقدرت درآسیا وجهان تبدیل شده بیشتر از سایر تیمها درجام ملتهای پیش رو می بینم . شیخ سلمان درخصوص شانس کشورهای عرب حوزه خلیج فارس درجام ملتهای آسیا گفت: باید واقع گرا باشیم ،بعید می دانم تیمی از این کشورها بتواند حریف جدی کسب جام شانزدهم باشد گرچه من تیم ملی قطر را که اخیرا قهرمان جام کشورهای حوزه خلیج فارس در جده سعودی شد، بهتر از دیگر تیمها می دانم. او گفت: چنانچه فینال این رقابتها را یک تیم از غرب ودیگری از شرق قاره برگزار کنند بسیار مسابقه دیدنی وتماشایی خواهد بود وبوجود آمدن چنین شرایطی ،آرزوی قلبی من بعنوان رییس نهاد حاکم برفوتبال این قاره است. رییس ای اف سی پیرامون انتخاب میزبان جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ تصریح کرد: سه کشور امارات ،سعودی وایران کاندید کسب این میزبانی هستند وهر سه کشور توانایی برگزاری رقابتها را دارند. او ادامه داد: از این سه کشور هرکدام که شرایط بهتری از لحاظ شاخصه های مورد نظر afcداشته باشد به عنوان میزبان انتخاب می شود واین انتخاب توسط مجمع عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت می گیرد . 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن