تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820399079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال ۱۱۸ مقاله به همايش سيره علوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۳ب.ظ)
رئيس جهاد دانشگاهي لرستان: ارسال ۱۱۸ مقاله به همايش سيره علوي دهقاني از ارسال ۱۱۸ مقاله به ششمين همايش ملي سيره علوي خبر داد و گفت: پژوهشگاه امام علي(ع) و علوم انساني جهاد دانشگاهي در اين دوره با همايش همکاري داشتند و سطح مقالات رسيده به نسبت سنوات گذشته بهتر بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، سيد علي نادر دهقاني، رئيس جهاد دانشگاهي لرستان امروز، يازدهم دي‌ماه در همايش ملي سيره علوي که در سالن همايش‌هاي دانشگاه فرهنگيان خرم‌آباد برگزار شد، گفت: اين همايش به ابتکار نماينده ولي‌فقيه به مدت شش سال است که در استان لرستان برگزار مي‌شود.
وي افزود: امسال متولي اين همايش جهاد دانشگاهي انتخاب شد که با تشکيل چهار ستاد شامل علمي، اجرايي، پشتيباني و ارزيابي که بخش ارزيابي به ارزشيابي و تحليل مقاله‌ها مي پردازد.
رئيس همايش ملي سيره علوي بيان کرد: امسال براي اولين بار سايت اين همايش راه‌اندازي شد و توزيع دو هزار پوستر از جمله فعاليت‌هاي تبليغاتي در اين راستا بود.
دهقاني در رابطه با مقالات ارسالي به دبيرخانه اين همايش عنوان کرد: 118 مقاله به دبيرخانه همايش ملي سيره علوي ارسال شده است که بعد از داوري اوليه توسط اعضاي هيئت علمي دانشگاهاي لرستان و حوزه علميه 98 مقاله انتخاب شد که از ميان آن‌ها 24 مقاله برتر و 12 مقاله برگزيده انتخاب شد و امروز سه مقاله برتر نيز در همايش معرفي مي‌شود.
وي در رابطه با ويژگي‌هاي همايش تصريح کرد: راه‌اندازي سايت براي اين همايش بستر و زمينه مناسبي بود و علاوه بر اين براي اولين بار کتاب مقالات هم‌زمان با همايش ارائه مي‌شود.
رئيس همايش ملي سيره علوي خاطرنشان کرد: پژوهشگاه امام علي (ع) و علوم انساني جهاد دانشگاهي در اين دوره با همايش همکاري داشتند و سطح مقالات رسيده به نسبت سنوات گذشته بهتر بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن