تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820059034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اولین یادواره شهدای امور تربیتی خراسان جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرسازمان دانش اموزی خراسان جنوبی خبر داد برگزاری اولین یادواره شهدای امور تربیتی خراسان جنوبی خبرگزاری پانا : مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از برگزاری اولین یادواره شهدای امور تربیتی خرسان جنوبی در 8 اسفند ماه خبر داد .
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ دي ساعت 10:20

خبرگزاری پانا+شهدای امور تربیتی+ خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری پانا ، محمدرضا با اطمینان ضمن گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت در دیدار با خانواده شهید شریفی پناه از شهدای گرانقدر امور تربیتی به سخن رهبری مبنی بر احیای امور تربیتی اشاره کرد و گفت : دولت تدبیر و امید در نوسازی تشکیلات این نهاد انقلابی عزم جدی دارد و به همین منظور اولین یادواره شهدای امور تربیتی در 8 اسفند ماه برگزار خواهد شد.   مدیر سازمان دانش اموزی خراسان جنوبی ادامه داد : یادواره شهدای امور تربیتی در استان ، طراوت عطر شهیدان جاوید را در فضای مدارس و کلاسهای درس این استان منتشر خواهد کرد.   بااطمینان به نقش و تاثیر شهدای امور تربیتی در دانش اموزان اشاره کرد و افزود : شهدای امور تربیتی با خون پاک خود ، بهترین سرمشق های اخلاقی و تربیتی را برای تهذیب و تزکیه نفس فرزندان جامعه ترسیم کردند و تابلوی درخشنده و پرتلالو در منظر مشتاقان اخلاق و فرهنگ اسلامی به نمایش گذاشتند.   مدیر سازمان دانش اموزی خراسان جنوبی ضمن تاکید بر پاسداشت مقام شهدای امور تربیتی اظهار کرد : بی تردید پاسداشت مقام و منزلت شهدای امور تربیتی ، معرف بهترین الگوهای تربیتی و باز آفرینی فلسفه ایثار وشهادت و درسهای اخلاقی و معرفتی است.     ودر پایان خاطرنشان کرد :برگزاری اولین یادواره شهدای امور تربیتی و دیدار با خانواده این شهدا را سازمان دانش آموزی برعهده گرفته است. 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن