تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820472708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر انجمن جهت یابی: جهت یابی از جمله رشته‌های کم هزینه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دبیر انجمن جهت یابی: جهت یابی از جمله رشته‌های کم هزینه است
نادر ضربعلی زاده گفت: ورزش جهت یابی با کمترین امکانات قابل ارائه است.


دبیر انجمن جهت یابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: جهت یابی یک ورزش پرنشاط و جذاب است که با کمترین امکانات از طبیعت گرفته می‌شود حتی در یک پارک شهری هم می‌توان فعالیت کرد و مسابقات این رشته را برگزار کرد.

وی افزود: ما در 22 منطقه تهران فعالیت می‌کنیم و با همکاری سازمان بسیج کشور برنامه ریزی بلند مدتی انجام داده‌ایم و همین طور در 22استان کشور فعال هستیم.

وی ادامه داد: این رشته 90سال قدمت دارد که 24 سال آن نیروهای مسلح تحت عنوان هیئت جهت یابی نیروهای مسلح فعالیت می کرد و حدود 3سال جزء انجمن قرار گرفته و عمومی شده است.

وی افزود: این ورزش شامل 4 رشته پیاده نفر با پا،جانبازان و معلولین، اسکی در کوهستان و دوچرخه کوهستان است که پیاده نفر در پارک‌ها شهری سه مرحله در جنگل قابل اجرا است.

ضربعلی زاده تصریح کرد: نیروهای مسلح به دلیل قدمتی که دارند مستقل عمل می‌کنند آنها در جهان در جایگاه پانزدهم قرار دارند اما بدلیل اینکه ما تازه فعالیتم را شروع کردیم جایگاهمان مشخص نیست در تلاشیم که در مسابقات جهانی پیش رو شرکت کنیم و توانایی آن را داریم که بین 10 تا 15 جهان قرار نگیریم در حال حاضر کشورهای اسکاندیناوی شامل سوئد،‌سوئیس و روسیه جزء برترین‌های این رشته هستند.

وی ادامه داد: مسابقات دوره‌ای آموزشی در استان اصفهان برگزار شد که 29 استان در آن شرکت کردند.

وی افزود: ما در مسابقات آسیایی قزاقستان که چهارمین دوره آن بود برای اولین بار شرکت کردیم که به مقام سومی نایل شدیم ما برای مسابقات پیش رو در رشته‌های مستقل از تمامی استان‌ها برای جذب ملی پوش استفاده می‌کنیم.

در پایان خاطرنشان کرد: ما برای مسابقات جهانی باید با حامی مالی وارد شویم زیرا بودجه لازمه را نداریم و فدراسیون بیشتر برای ورزش‌های المپیکی از بودجه استفاده می‌کند.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن