تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819473932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال صدرنشيني در ليگ برتر فوتسال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۲۰:۱۰ب.ظ)
جدال صدرنشيني در ليگ برتر فوتسال با برگزاري هفته شانزدهم ليگ برتر فوتسال تيم هاي مدعي و بالانشين جدول برابر يکديگر قرار خواهند گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين هفته از رقابت ها تيم صدرنشين تاسيسات دريايي تهران ميهمان ماهان تنديس قم خواهد بود که براي حفظ صدرنشيني به سه امتياز بازي نياز دارد.
تاسيساتي ها اگر در اين بازي نتيجه را واگذار کنند، امکان و راه صدرنشيني در پايان هفته شانزدهم را براي سه تيم حفاري، گيتي پسند و مس بازتر مي کنند.
در مهمترين ديدار حساس اين هفته حفاري و گيتي پسند برابر يکديگر قرار مي گيرند تا برنده اين ديدار بتواند دومي خود را مسجل کند. تساوي در اين ديدار به نفع تيم صدرنشين و رده چهارمي مس سونگون خواهد بود.
مس سونگون ورزقان در اين هفته نسبت به ديگر حريفان خود در بالاي جدول بازي راحت تري درپيش دارد و در صورت عدم نتيجه گيري مناسب بالانشينان جدول احتمال صدرنشيني را نيز دارد. اما اين بازي اگر با باخت مس پايان يابد سقوط تا رده هفتم را ميتوان براي اين تيم محتمل بود.
از سويي ديگر باخت مس در اين بازي دوباره اين تيم را تا رده هفتم جدول پايين خواهد کشاند.
تيم هاي دبيري و فرش آرا مشهد نيز که از مدعيان ليگ امسال هستند در اين هفته و براي بهبود رده جدولي خود مقابل حريفان خود قرار مي گيرند.
دبيري در تبريز ميزبان مقاومت خواهد بود و فرش آرا مشهد در ساوه به مصاف شهرداري اين شهر مي رود.
دو ديدار ديگر هفته که حساسيت زيادي ندارد بين تيم هاي پاياسازه تبريز و ميثاق تهران و فردوسي مشهد و منصوري قرچک برگزار مي شود.
اما در ديدارهاي رفت اين رقابت ها تاسيسات دو بر چهار مقابل ماهان شکست خورد، حفاري و گيتي پسند دو بر دو مساوي کردند، مس سونگون يک بر صفر ساري را برد، دبيري پنج بر يک مقاومت را برد، پاياسازه دوبر يک از ميثاق شکست خورد، فرش آرا چهار بر دو ساوه را شکست داد و فردوسي مشهد دو بر سه بازي را به منصوري واگذار کرد.
تمام ديدارها فردا (پنج شنبه) بين ساعات 15 تا 18 برگزار مي شود و دبيري تبريز و مقاومت البرز برگزار کننده آخرين ديدار اين هفته در ساعت 18 در سالن علوم پزشکي تبريز خواهند بود.
در جدول رده بندي تاسيسات با 30 امتياز در صدر است و تيم هاي حفاري با 29، گيتي پسند با 28، مس با 27 و ماهان با 26 امتياز در رده هاي دوم تا پنجم هستند و شهرداري ساوه با پنج امتياز در رده انتهاي جدول 14 تيمي اين رقابت ها قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن