تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820918489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هفته اول لیگ دسته یک تیم گلبال همدان بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در هفته اول لیگ دسته یک
تیم گلبال همدان بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد
رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان همدان گفت: بازیکنان گلبال همدان از آغاز رقابت‌های لیگ نتایج خوبی کسب کردند و در هفته اول در جایگاه نخست ایستادند.

خبرگزاری فارس: تیم گلبال همدان بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد



سمیه سهیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار داشت: امسال برای حضوری پرقدرت تیم گلبال را با عنوان هیئت همدان به مسابقات لیگ دسته یک آقایان اعزام کردیم که تاکنون نتایج رضایت‌بخشی را کسب کردند.
وی در تشریح مسابقات لیگ دسته یک یادآور شد: دور رفت یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول گلبال آقایان با حضور هفت تیم هوبر تهران، هیئت همدان، جهان فولاد غرب کرمانشاه، علوم پزشکی کرمان، بهزیستی گلستان، هیئت کردستان و ابابصیر اصفهان به میزبانی استان اصفهان برگزار و نتایج آن مشخص شد.
رییس هیئت نابینایان و کم‌بینایان همدان افزود: تیم همدان سه بازی در روز نخست و سه بازی در روز دوم رقابت‌ها انجام داد که حاصل این 6 بازی، دو تساوی، چهار پیروزی بوده است.
سهیلی با اشاره به بازی‌ها و نتایج کسب شده افزود: در روز اول رقابت‌ها تیم همدان مقابل تیم‌های هوبر تهران و هیئت کردستان با نتیجه تساوی بازی را به پایان رساند و در بازی با علوم پزشکی کرمان با نتیجه 6 بر پنج به پیروزی رسید.
وی در خصوص بازی‌های روز دوم خاطرنشان کرد: بازیکنان همدان در روز دوم با انگیزه و انرژی بیشتری پا به میدان گذاشتند و با نمایش بازی بسیار خوب مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
رییس هیئت نابینایان و کم‌بینایان همدان ادامه داد: تیم گلبال همدان در بازی مقابل ابابصیر اصفهان میزبان رقابت‌ها با نتیجه 10 بر 8 به پیروزی رسید، در دیدار با بهزیستی گلستان با نتیجه هشت بر پنج پیروز میدان شد و در رویارویی با جهان فولاد غرب کرمانشاه با اقتدار و با امتیاز 10 بر 6 فاتح این دیدار شد.
سهیلی در ادامه تصریح کرد: با نتایج به دست آمده از دور رفت رقابت‌ها تیم گلبال همدان در پایان رقابت‌ها با اقتدار بر سکوی نخست در پایان هفته اول ایستاد.
وی تاکید کرد: تیم گلبال آقایان در این دور از رقابت‌ها برای کسب عنوان وارد این مسابقات شدند که با نتایج خوب و کسب عنوان اول در هفته نخست این ادعا را جامه عمل پوشاندند.    
رییس هیئت نابینایان همدان در پایان ابراز داشت: امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولان از این ورزشکاران بتوانیم زمینه کسب عنوان قهرمانی تا پایان لیگ را برای این تیم فراهم کنیم.
گفتنی است تیم همدان با ترکیب حشمت‌الله رستمی، مصطفی نصیری، محمد برزگر، جواد امدادی، علی موسعلی و ناصر سوری و با هدایت محمد‌کرم کولیوند و سرپرستی بهداد لطفی در این دور از رقابت‌ها حضور داشت.
انتهای پیام/89018/الف40/

93/10/10 - 11:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن