تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814992387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماسه 9 دی رونمایی از هویت الهی، ولایی و حسینی ملت ایران بود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حماسه 9 دی رونمایی از هویت الهی، ولایی و حسینی ملت ایران بود
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور گفت: حضور مردم در خلق حماسه عظیم 9 دی رونمایی از هویت الهی، فاطمی، ولایی و حسینی ملت ایران اسلامی بود.
حجت الاسلام "محمدجواد حاج علی اکبری" روز سه شنبه در تجمع بزرگ مردم سمنان در گرامیداشت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، افزود: روز 9 دی یادآور حماسه حضور مردم بابصیرت ایران اسلامی و از روزهای تاریخی امت است. وی، روز 9 دی را در ردیف روزهای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی مانند 22 بهمن و روز جهان قدس دانست و اضافه کرد: حماسه شورآفرین مردم در نهم دی سال 88 باطل السحر فتنه و به خاک سپردن آن بود. وی یادآور شد: حضور گسترده آحاد مردم در حماسه نهم دی سال 88 در شهرهای کشور، دشمنان را ناامید، منافقان را سرافکنده و فتنه گران را روسیاه کرد زیرا در این حماسه از حیثیت ملی دفاع شد. حاج علی اکبری تصریح کرد: فرا رسیدن نهم دی برای دوستداران انقلاب امیدآفرین و برای دشمنان نظام اسلامی به کابوس تبدیل شده است. وی نهم دی را روزی عادی ندانست و ادامه داد: حضور مردم ایران اسلامی در حماسه 9 دی، تجدید پیمان امت با ولایت امیرالمومنین (ع) بود و این روز را باید هر ساله زنده نگهداشت. وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان نظام اسلامی ایران پیچیده تر شده است، خواستار بهره گیری از تجربه فتنه سال 88 در شناخت و خنثی سازی فتنه های گوناگون در برابر ملت مسلمان ایران شد. سخنران تجمع بزرگ مردم سمنان در روز 9 دی شناخت بهتر جریان نفاق را یکی از پیام های حماسه نهم دی توصیف کرد و گفت: ملت ایران اسلامی در این حماسه آفرینی کانون اقتدار خود و کشور را ولایت و رهبری شناخت و دفاع از آن را در برابر جریان فتنه در دستور کار قرار داد. وی مراقبت از کشور در برابر فتنه های دیگر را پیام حماسه بزرگ نهم دی دانست و تاکید کرد: پیام این حماسه برای مسوولان ایجاد مرزبندی با فتنه گران جلوگیری از نفوذ فتنه گران در پست های کشور به ویژه در دانشگاهها است. نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با اشاره به اینکه فتنه 88 یک فتنه آمریکایی - اسراییلی بود که کشور را با چالش جدی مواجه کرد: فتنه سال 88 با دروغ تقلب در انتخابات، برنامه ای طراحی شده برای براندازی نظام اسلامی ایران از درون بود که با حماسه 9 دی خنثی شد. حاج علی اکبری به تلاش و برنامه ریزی سرویس های اطلاعاتی دشمنان نظام اسلامی با بهره گیری از رسانه و فضاهای مجازی و استفاده از افرادی که حکم پیاده نظام دشمنان را در فتنه بازی می کردند اشاره و خاطرنشان کرد: فریب افکار عمومی، ایجاد بی اعتمادی، ایجاد درگیری داخلی، ایجاد آشوب و عبور از قانون مقدمه چینی دشمنان برای ایجاد فتنه بود. وی با بیان اینکه فتنه سال 88 فرصت تاریخی انتخاباتی با مشارکت 85 درصدی را به تهدیدی برابر ملت و نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرد، افزود: فتنه هشت ماهه آشوب گران برای کشور خسارتهای زیادی در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، بین المللی و حیثیتی برای کشور به همراه داشت. رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با بیان اینکه به سران فتنه هیچ امیدی نداریم زیرا آنها از دست رفته و روسیاهند، رفتار رهبری را با آنان کریمانه توصیف کرد و گفت: سخنانی که در کشور از گوشه و کنار درباره حصر سران فتنه گفته می شود تعجب آور است و گویندگان این سخنان گویی منتظر سیلی دیگری هستند. تجمع بزرگ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سمنان با سر دادن شعار و تکبیرهای ولایی و حسینی و در حمایت از کیان نظام جمهوری اسلامی و ولایت پذیری و با حضور گسترده مردم و مسوولان استان و شهرستان سمنان همراه بود.




تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن