تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جواد نکونام تیم ملی ایران را تا قهرمانی هدایت می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سایت AFC:
جواد نکونام تیم ملی ایران را تا قهرمانی هدایت می‌کند
در جدیدترین گزارش سایت AFC آمده است، جواد نکونام هافبک تیم فوتبال ایران می‌تواند این تیم را تا رسیدن به چهارمین عنوان قهرمانی در جام ملتها رهبری کند.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت AFC، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی دعوت شدگان نهایی به این تیم برای حضور در بازیهای جام ملتهای آسیا را اعلام کرد. این فهرست شباهت زیادی به دعوت شدگان تیم ملی ایران در بازیهای جام جهانی 2014 است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اعلام اسامی بازیکنان ایرانی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران را جواد نکونام هافبک کهنه کار تیم اوساسونا در استرالیا رهبری می‌کند. کارلوس کی روش یک بار دیگر بازوبند کاپیتانی را به نکونام داد و این بازیکن جوان و با استعداد ثابت کرده توانایی رهبری تیم ملی فوتبال ایران را تا رسیدن به چهارمین عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا دارد.

تیم ملی ایران در سالهای 1968، 1972 و 1976 قهرمان جام ملتها شد و قصد دارد پس از گذشت 39 سال بار دیگر این عنوان را تکرار کند.
تیم ملی ایران در گروه C بازیهای جام ملت‌های آسیا با بحرین، امارات متحده و قطر رقابت می‌کند. نخستین بازی تیم ملی ایران 11 ژانویه مقابل تیم ملی بحرین خواهد بود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن