تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819443256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع دانشجو در میان دانشگاه‌ها نامناسب است/ دانشگاه آزاد بدون تصمیم‌گیری وزارت علوم فعالیت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آهومنش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
توزیع دانشجو در میان دانشگاه‌ها نامناسب است/ دانشگاه آزاد بدون تصمیم‌گیری وزارت علوم فعالیت دارد
رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی و غیر دولتی گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد بدون تصمیم گیری وزارت علوم فعالیت دارد، شاهد توزیع نامناسب دانشجو در میان دانشگاه‌ها هستیم.


علی آهومنش، رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی و غیر دولتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: دانشگاه آزاد در قالب وزارت علوم عمل نمی‌کند و هم اکنون شاهد هستیم که این دانشگاه بدون تصمیم گیری وزارت علوم فعالیت و کار خود را انجام می‌دهد. 


وی افزود: اگر هم اکنون سازمان سنجش درخواستی جهت جذب دانشجو در تکمیل ظرفیت موسسات غیر انتفاعی بدهد، دیگر دانشجویی برای جذب باقی نمانده است. 


آهومنش، به تصمیم سیاسی و یا کار‌شناسی وزیر علوم اشاره کرد و اظهار داشت: اگر تصمیم کار‌شناسی در رابطه با موسسات غیر انتفاعی صورت گیرد، باید بگویم که تعداد دانشجو کم نشده است، بلکه توزیع دانشجو در میان دانشگاه‌ها نامناسب است. 


وی تصریح کرد: اگر هر تصمیم سیاسی در رابطه با موسسات غیر انتفاعی صورت گیرد، باید بگویم که بخش خصوصی از این قسمت خارج می‌شود و در آن صورت شاهد ورشکستگی موسسات غیر انتفاعی هستیم. 






انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن