تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819836274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار ‌پورجمشیدیان ‌در یادواره سرداران و 370 شهید ‌بناب: فتنه‌گران با جسارت خود به ولایت باید در طول تاریخ جوابگوی ملت باشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سردار ‌پورجمشیدیان ‌در یادواره سرداران و 370 شهید ‌بناب:
فتنه‌گران با جسارت خود به ولایت باید در طول تاریخ جوابگوی ملت باشند
معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه گفت: آنهایی که در جریان فتنه 88 به نظام و ولایت جسارت کردند،در طول تاریخ باید به این ملت پاسخگو باشند.

خبرگزاری فارس: فتنه‌گران با جسارت خود به ولایت باید در طول تاریخ جوابگوی ملت باشند



به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان عصر امروز در سومین یادواره سرداران و 370 شهید گلگون‌کفن شهرستان بناب که همزمان با سالروز حماسه بزرگ 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور جمعی از مسئولان استان آذربایجان‌شرقی و شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه بناب در مصلای اعظم این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اگر نبود خون سالار شهیدان و یاران باوفایش، امروز اثری از قرآن و اسلام نبود و اگر نبود شهدای جنگ تحمیلی، الان از نظام مقدس جمهوری اسلامی خبری نبود.
وی تصریح کرد: ما همیشه به شهدا و ساحت مقدس شهدا مدیون هستیم و برگزاری این یادواره‌ها حداقل کاری است که در قبال خون پاک شهدا و خانواده‌های معزز آن عزیزان انجام می‌دهیم.
این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت هستند؛ افزود: تنها راه رستگاری و موفقیت در ادامه راه این شهداست.
سردار پورجمشیدیان گفت: این عزت و اقتدار و سربلندی را برای جمهوری اسلامی شهدا به ارمغان آوردند؛ از این رو در سایه چنین اقتداری است که دشمنان از ما دست بر نمی‌دارند و بزرگترین ثمره و پیروزی در جنگ تحمیلی این بود که موجودیت دشمنان زیر سئوال رفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی روز بصیرت گفت: این روز حماسی که توسط ملت ایران و پس از فتنه‌گری‌های عوامل فریب خورده داخلی و حامیان خارجی آنها صورت گرفت، بار دیگر نشان داد که مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی همچنان پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی بوده و هرگز از آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب کوتاه نمی‌آیند.
معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دعوت هواداران به تجمع‌های خیابانی از سوی سران فتنه با وجود نصایح رهبری و بزرگان نظام را نشان دهنده اوج عناد و لجاجت آنها برشمرد و اظهار کرد: سران فتنه بدون هیچ دلیل قانع کننده‌ای مردم را به خیابان‌ها ریختند تا طی آن شعارهای نامناسب علیه نظام و رهبری سر دهند.
پورجمشیدیان تصریح کرد: برنامه‌ریزی فتنه‌گران برای از بین بردن نظام اسلامی بود و بحث مسائل مربوط به انتخابات یک بهانه بود چرا که برگزاری انتخابات سالم یکی از افتخارات بزرگ نظام جمهوری اسلامی است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی معمولاً هرسال یک انتخابات در کشور برگزار شده و همه آنها نیز ساز و کار انتخابات را می‌دانند و کمتر خدشه‌ای به انتخابات در جمهوری اسلامی وارد نیست.
یادگار سرفراز 8 سال جنگ تحمیلی افزود: موضوع فتنه سال 88 موضوعی فراتر از این بحث‌های انتخاباتی بود.
سردار پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: بعد از گذشت 30 سال از انقلاب شاهد یک مشارکت بالای 85 درصدی بودیم که یک هدیه بزرگ الهی برای جمهوری اسلامی بود و در عرصه‌های بین‌المللی حضور 40 میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی و حضور 85 درصدی بزرگ‌ترین سرمایه و سوپاپ اطمینان برای مسئولان نظام بود که می‌توانستیم در سازمان‌های بین‌المللی از این عزت و افتخار به خوبی استفاده کنیم.
وی در عین حال اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین جرایم فتنه‌گران این بود که شرایط عزت و اقتدار را از نظام جمهوری اسلامی گرفتند و کاری کردند که نتوانستیم از این فرصت به نفع نظام بهره‌برداری کنیم.
معاون‌ تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه حرف ولی فقیه همان فرمان امام عصر(عج) است؛ گفت: فتنه‌گران به درخواست‌های رهبری تمکین نکردند و جرم سنگینی را مرتکب شدند و در روز قدس در حالی که ملت شریف ایران به حمایت از مردم مظلوم فلسطین با زبان روزه راهپیمایی می‌کردند، عده‌ای به این روز و ماه رمضان جسارت و روزه خواری کردند و در طول تاریخ باید به این ملت پاسخگو باشند.
پورجمشیدیان اضافه کرد: آنهایی که این صحنه ها را به وجود آوردند و در نماز جمعه تهران با کفش در صف نماز ایستادند، عده‌ای هنوز هم آنها را محکوم نکرده‌اند و آنهایی که امروز انتظار دارند عوامل فتنه بخشیده شوند، باید بدانند که عوامل فتنه باید توبه کنند که تاکنون این اتفاق صورت نگرفته است.
وی سپس با اشاره به اینکه حضور ملت در حماسه بزرگ 9 دی حاکی از بصیرت بزرگ ملت ایران است؛ تأکید کرد: تنها راه نجات کشور و ملت و دولت و مسئولان در این است که از سرمایه بزرگ ولایت فقیه پشتیبانی کنیم و اگر نبود این اصل مترقی ولایت، معلوم نبود کشور در شرایط فعلی چه حال و روزی داشت.
معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: باید از این اصل مترقی حمایت و پشتیبانی کنیم.
سردار پورجمشیدیان خطاب به گروه‌های سیاسی داخل کشور گفت: امنیت و اقتدار این کشور با هیچ چیز قابل معامله نیست و تصمیمی که مسئولان امنیتی گرفتند، مهم‌ترین و ارزشمندترین تصمیم را گرفتند و باید به این تصمیم مسئولان امنیتی نیز تمکین کرد.
انتهای پیام/60004/ش40

93/10/09 - 18:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن