تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805617621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز 9 دي‌، روز حماسه بصيرت و ميثاق امت با ولايت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۱۹ب.ظ)
روز 9 دي‌، روز حماسه بصيرت و ميثاق امت با ولايت است نماينده ولي‌ فقيه در استان لرستان گفت: روز 9 دي‌، روز حماسه بصيرت و ميثاق امت با ولايت است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌ فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز، 9 دي‌ماه در مراسم بزرگ‌داشت حماسه 9 دي، که در حوزه کماليه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: روز 9 دي‌ماه، روز حماسه بصيرت و ميثاق امت با ولايت است.
وي با اشاره به اين‌که روز 9 دي‌ماه، روز اتحاد، بيداري و پيوند امت با ولايت است، اظهار کرد: 9 دي، روزي است که مدافعان فتنه‌گران رسوا شدند و يک روز به‌يادماندني در تاريخ درخشان ايران است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي‌ با بيان اين‌که اجتماع عظيم مردم ولايي در روز 9 دي گواهي بر يک حقيقت روشن است، عنوان کرد: آن حقيقت مسئله پيوند قلبي مردم با ولايت و رهبري است.
نماينده ولي‌ فقيه در استان لرستان‌ با اشاره به اين‌که اجتماع عظيم مردم در يوم‌الله 9 دي و حضور به‌موقع در صحنه نشان ‌دهنده ايثارگري و استقامت مردم در راه آرمان‌هاي انقلاب است، تصريح کرد: 9 دي براي کساني‌که نتوانستند حق را از باطل تشخيص دهند و همچنين براي گروهي‌که خود را به‎عنوان خواص جامعه معرفي کردند اما در لحظه تشخيص وظيفه درنگ کردند، روز عبرت است.
وي با بيان اين‌که، 9دي روز عبرت است براي کساني‌که اميال نفساني خودشان را برآن‌چه که منفعت دين و مردم است ترجيح دادند، خاطرنشان کرد: همچنين روز عبرت است براي گوش‌هايي که صداي استکبار در آن‌ها دميده شد اما آن‌ها در خواب خرگوشي فرو رفته‌اند و هنوز بعد از 5 سال از خواب بيدار نشده‌اند و براي کساني‌که نافرماني کرده و از مسير ولايت دور شده و خودبيني و خودمحوري را پيشه کردند، و همچنين براي آنان که خودمحوري در وجودشان شعله‌ور شد روز عبرت است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي‌ با اشاره به اين‌که، تاريخ وقايعي دارد که هرکدام براي ما عبرت است، اظهار کرد: يکي از اين وقايع که در تاريخ اتفاق افتاده و در قرآن از آن به‌عنوان درس عبرت ذکر شده است، ماجراي جنگ احد است، که در اين جنگ ابتدا مسلمانان پيروز شدند اما پس از آن به‌دليل عمل برخي از افراد خودخواه اين پيروزي به شکست تبديل شد.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، با اشاره به آيه 155سوره آل‌عمران با اين مضون که «إِنَّ الَّذِينَ تَوَلَّوْاْ مِنکُمْ يَوْمَ الْتَقَى الْجَمْعَانِ إِنَّمَا اسْتَزَلَّهُمُ الشَّيْطَانُ بِبَعْضِ مَا کَسَبُواْ وَلَقَدْ عَفَا اللّهُ عَنْهُمْ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ حَلِيمٌ؛ روزى که دو گروه [در احد] با هم روياروى شدند کسانى که از ميان شما [به دشمن] پشت کردند در حقيقت جز اين نبود که به سبب پاره‌‏اى از آنچه [از گناه] حاصل کرده بودند شيطان آنان را بلغزانيد و قطعاً خدا از ايشان درگذشت زيرا خدا آمرزگار بردبار است»،افزود: فتنه سال 88 و همچنين حماسه 9 دي درس‌هاي زيادي را براي ما دارد.
وي، با بيان اين‌که در اين آيه به دو عامل براي جداشدن از صف مردم بيان شده ‌است، تصريح کرد: طبق اين آيه اولين عامل شيطان و دومين عامل جدايي از صف مردم فراهم بودن زمينه لغزش در افراد است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي، افزود: از يک‌سو يک عامل بيروني سبب گمراهي مي‌شود و از سويي ديگر يک عامل دروني وجود دارد که عامل بيروني شيطان است و عامل دروني نفس و هواي نفس است.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، با بيان اين‌که کساني‌که نتوانسته‌اند در برابر لذت و قدرت خود را کنترل کرده و نفسشان را مهار کنند، و به جاي خدابيني؛ خودبيني و خودمحوري را محور قرار دادند، بدانند که نتيجه اين اعمال آن‌ها دوري از نعمت الهي است، عنوان کرد: همين آيه در رابطه با فتنه 88 صدق مي‌کند.
وي، با اشاره به اين‌که شيطان آن‌هايي را که در فتنه 88 از مردم جدا شدند گمراه کرد، خاطرنشان کرد: استکبار جهاني اين افراد را گمراه کرد چراکه دست استکبار جهاني، آمريکا، رژيم صهيونيستي اسرائيل در ماجراي فتنه روشن بود و هيچ ترديدي وجود ندارد که ماجراي فتنه يک توطئه از پيش طراحي شده بود.
وي افزود: از يک‌سو يک عامل بيروني سبب گمراهي مي‌شود و از سويي ديگر يک عامل دروني وجود دارد که عامل بيروني شيطان است و عامل دروني نفس و هواي نفس است.
نماينده ولي‌ فقيه در استان لرستان‌ با بيان اين‌که کساني‌که نتوانسته‌اند در برابر لذت و قدرت خود را کنترل کرده و نفسشان را مهار کنند، و به جاي خدابيني؛ خودبيني و خودمحوري را محور قرار دادند، بدانند که نتيجه اين اعمال آن‌ها دوري از نعمت الهي است، عنوان کرد: همين آيه در رابطه با فتنه 88 صدق مي‌کند.
وي‌ با اشاره به اين‌که شيطان آن‌هايي را که در فتنه 88 از مردم جدا شدند گمراه کرد، خاطرنشان کرد: استکبار جهاني اين افراد را گمراه کرد چراکه دست استکبار جهاني، آمريکا، رژيم صهيونيستي اسرائيل در ماجراي فتنه روشن بود و هيچ ترديدي وجود ندارد که ماجراي فتنه يک توطئه از پيش طراحي شده بود.
حجت‌الاسلام ميرعمادي، با اشاره به اين‌که براي اين مدعا که استکبار جهاني در فتنه 88 دست دارد نشانه‌هايي وجود دارد، تصريح کرد: اولين نشانه را مي‎توان ارتباطي دانست که سازمان‌هاي جاسوسي با بعضي از عناصر فتنه‌گر برقرار کرده‌بودند، به‎عنوان مثال دبير اول سفارت انگليس با يکي از عناصر فتنه‌گر تماس گرفت.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، با اشاره به اين‌که قبل از برگزاري انتخابات مسئله تقلب در انتخابات را مطرح کردند، خاطرنشان کرد: مگر غيراز اين بود که قبل از برگزاري انتخابات کميته صيانت از آرا را در بعضي از استان‌ها تشکيل دادند که اين نشان‌دهنده اين موضوع است که يک توطئه حساب شده پشت آن وجود دارد و آن‌ها به‌دنبال ناکارآمد نشان دادن جمهوري اسلامي که مبتني بر ولايت است بودند.
وي با اشاره به اين‌که در آن زمان فتنه‌گران شعار مي‌دادند که «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»، عنوان کرد: در آن زمان چنين شعارهايي داده مي‌شد که مدارک آن مستند است و وحود دارد که اين نشان دهنده اين است که زمينه فتنه در وجود آن‌ها وجود داشته است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي افزود: با‌توجه به عملکرد، رفتار و موضع‌گيري‌هاي اين افراد، آمريکا اين زمينه را در عناصر فتنه‌گر مشاهده کردند اين درحالي‌است که از يکي از تحليل‌گران آمريکايي سؤال پرسيده شد که چرا و چگونه آمريکا از اين ماجرا حمايت مي‌کند پاسخ شنيدند که ما ميرحسين را براي اين کار شايسته ديديم.
نماينده ولي‌ فقيه در استان لرستان، با اشاره به اين‌که طبق فرمايشات مقام معظم رهبري فتنه‌گران گناه نابخشودني انجام دادند، عنوان کرد: بعضي از افراد به‌دنبال مظلوم‌نمايي هستند و اين‌که بگويند سوء تفاهم بوده و ديگران هم در آن نقش دارند و کساني‌که اين افکار را پخش مي‌کنند يا جاهل هستند و يا دنبال کنندگان راه آن‌ها هستند.
وي، با بيان اين‌که در جريان فتنه 88 قانون‌گرايان بي‌قانون مردم را به تجمعات غيرقانوني دعوت مي‌کردند، اظهار کرد: اين افراد در زمان انتخابات دم از قانون مي‌زدند اما پس از آن تجمعات غيرقانوني برگزار کرده و خودشان نيز در آن شرکت مي‌کردند، آيا اخلال در نظم و آسايش مردم، مزاحمت براي کسب‌وکار مردم جرم نيست؟ آيا اين‌که 8 ماه در تهران مردم را اخفال کردند جرم نيست؟
حجت‌الاسلام ميرعمادي، با بيان اين‌که آيا هتک حرمت به مسئولان نظام، اهانت به مسئولان با شعارهايي مانند «متصديان بي‌امانت، توجيه‌گران دروغ‌گو»، آيا اين اهانت جرم نيست؟، عنوان کرد: شهردار تهران در آن زمان اعلام کرد که 74 مغازه، 124 شعبه بانک، چندين اتوبوس، و ايستگاه اتوبوس در مدت اين 8 ماه به آتش کشيده شدند و تخريب شدند و همچنين به زيرساخت‌هاي شهري آسيب وارد شده است.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، با اشاره به اين‌که همين افراد که در فتنه 88 دست داشتند، در دهه 60 که منافقين کارهاي مشابه آن‌ها را انجام دادند مي‌گفتند که بايد آن‌ها را اعدام کنيم، اظهار کرد: امروز نيز تاريخ تکرار شده است و همان جنايت‌ها را مرتکب شده‌ايد و براي رسانه‌هاي دشمن خوراک تبليغاتي درست کرده و زمينه را فراهم کرديد که آمريکا به ايران و نظام اسلامي آن اهانت کنند.

در فتنه 88 به مقدسات و ارزش‌هاي ديني ما اهانت شد
وي، با بيان اين‌که اگر شما خداوند را قبول داشته و به ارزش‌هاي ديني پايبند هستيد پس چرا در مقابل اهانت به ارزش‌ها و مقدسات ما ساکت مانديد، تصريح کرد: چگونه ممکن است در روز عاشورا به عزاداران حسيني حمله شود و پرچمي را که نام امام حسين(ع) روي آن است و مسجدي را که خانه خداست به آتش کشيده شود؟
حجت‌الاسلام ميرعمادي، با اشاره به اين‌که مردم ما نسبت به ارزش‌هاي ديني حساس هستند، خاطرنشان کرد: اگر کوچک‌ترين اهانتي به ارزش‌هاي ديني و آرمان‌هاي انقلاب صورت بگيرد مردم ايران براي هميشه به ميدان آمده و مشت محکمي بر دهان آن‌ها خواهند زد.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، با اشاره به اين‌که آيا اهانت به ارزش‌هاي ديني و ايجاد رعب، وحشت و هراس بين مردم جرم نيست؟ اظهار کرد: اين افراد با دشمنان نظام و مردم هم‌نوا و هم‌پياله شدند و دشمنان نظام، انقلاب، دين و ولايت نيز با آن‌ها هم‌پيمان شدند.

9 دي؛ روز غيرت ديني مردم ايران است
وي، افزود: در همين زمان بود که ملت ايران به غيرت آمد و 9 دي که روز غيرت‌ديني مردم ايران است را رقم زدند، دشمنان بايد بدانند که مردم ايران غيور هستند و تحمل ضربه زدن و اهانت کردن به ارزش‌هاي ديني را ندارند و اين را نيز بايد بدانيم که مردم براي حفظ ارزش‌هاي ديني و اعتقادي خود انقلاب کردند.
حجت‌الاسلام ميرعمادي، با اشاره به بعضي از شعارهاي فتنه‌گران در سال 88، برخي از اين شعارها اين بود که «نه غزه نه لبنان، فقط ملت ايران» و يا «نه غربي نه شرقي جمهوري اسلامي» ، ادامه داد: اکنون همين افراد قلم را به دست گرفته‌اند و مي‌گويند که نه جمهوري وجود دارد و نه اسلامي، آيا اين اهانت به مردم و مکتب اسلامي آن‌ها نيست؟
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، افزود: مگر غير از اين است که اين افراد نظام جمهوري اسلامي ايران را مخدوش کرده، حيثيت نظام را بردند و رأي مردم را ناديده گرفته و غضب کردند.

فتنه خط قرمز ماست
وي، با اشاره به اين‌که فتنه چيزي نيست که خاموش شود، عنوان کرد: افراد خود را به خواب خرگوشي نزنند و بدانند که فتنه خط قرمز ماست و اين اصلي است که مقام معظم رهبري براي ما ترسيم کرده است و ما براي هميشه با اين اصل باقي مي‌مانيم.
حجت‌الاسلام ميرعمادي، با اشاره به اين‌که فتنه پيروزي را به شکست تبديل مي‌کند، بيان کرد: اين فتنه است که موفقيت را به ناکامي تبديل کرده و دشمنان را اميدوار مي‌کند و حق را ضايع مي‌کند، اين نکته را نيز بايد در نظر داشته باشيم که خدواند متعال رهبري هوشيار، آگاه، بابصيرت و عادل را به‌عنوان نعمتي بزرگ به ما داده است که ما بايد از وجود او نهايت بهره را ببريم.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، با بيان اين‌که مقام معظم رهبري، قبل از انتخابات و در فروردين سال 88 هشدار دادند که مواظب باشيد دشمنان ممکن است مسئله تقلب در انتخابات را پيش بکشند، تأکيد کرد: همين رهبري حکيم و فرزانه در سال 78 هشدار داد که دشمن به جنگ نرم روي آورده است و فرمود: مواظب باشيد دست نرمي که دستکش نرم در دست دارد ولي ماهيت آن چدني است باشيد.
وي با اشاره به اين‌که دست آمريکا از آستين فتنه و کساني‌که خود را به خواب زده بودند بيرون آمد، اظهار کرد: مردم ايران هميشه بيدار و در صحنه حضور دارند و از تمام وقايع پشت پرده خبر دارند، و مي‌دانند که اين دست چدني که دستکش مخملي در دست کرده است سازمان سيا آمريکا است.

9 دي؛ روز بصيرت و ميثاق عهد با ولايت فقيه است
حجت‌الاسلام ميرعمادي، با بيان اين‌که 9 دي روز بصيرت، هوشياري و ميثاق عهد با ولايت فقيه است، خاطرنشان کرد: ولايت فقيه افتخار جمهوري اسلامي ايران است و اين همه هجمه که از سوي دشمن متوجه ولايت فقيه است همه به اين دليل است که ولايت‌فقيه جلوي آن‌ها را مي‌گيرد و دشمنان را رسوا و فتنه را ذليل مي‌کند و با عافيت‌طلبان برخورد مي‌کند.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، با اشاره به اين‌که مشکل فتنه‌گران ولايت‌فقيه و نظام جمهوري اسلامي است، عنوان کرد: اين افراد براي اسلام و ترويج آن هيچ قدمي برنداشته‌اند و همواره به‌دنبال عياشي، رياست‌طلبي و قدرت‌طلبي هستند.
وي، با بيان اين‌که عاملان فتنه را شيطان گول زده و دچار لغزش شده‌اند، گفت: حماسه 9 دي سه ويژگي ممتاز دارد که ما بايد اين سه ويژگي را حفظ کنيم.

9 دي روز وحدت، اتحاد و انسجام است
حجت‌الاسلام ميرعمادي، اتحاد و وحدت کلمه را اولين ويژگي حماسه 9 دي دانست و افزود: ما بايد اين وحدت کلمه، اتحاد و انسجام را حفظ کنيم، و اين را بدانيم که 9 دي روز وحدت، اتحاد و انسجام است.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، دومين ويژگي حماسه 9 دي را بصيرت و هوشياري دانست و ادامه داد: متوجه نيرنگ دشمن بودن و شگردهاي دشمن را درست تشخيص دادن از ديگر ويژگي‌هاي حماسه 9 دي است که روز رسوايي شگردهاي دشمنان بود.
وي، سومين ويژگي را تبعيت از ولايت برشمرد و تأکيد کرد: پيام حماسه 9 دي حرکت بر محور ولايت است چراکه ما هر حرکتي را که بر محور ولايت نباشد را خطا و اشتباه فاحش مي‌دانيم.
حجت‌الاسلام ميرعمادي، با بيان اين‌که وحدت، بصيرت و تبعيت، سه رمز موفقيت، عزت و عظمت ماست، اظهار کرد: اين سه رمز در اين 35 سال افتخارانگيز سند ماندگاري بر پيشرفت و تعالي ما است که بايد آن را حفظ کنيم.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، با اشاره به اين‌که ما براي بعضي از افراد که وحدت جمهوري اسلامي را خدشه‌دار کرده و از فتنه 88 درس نمي‌گيرند و همچنين آن‌گونه که بايد تبعيت خود را از ولايت اعلام نمي‌کنند تأسف مي‌خوريم، عنوان کرد: ما به کساني که به دنباي ايجاد تشنج سياسي هستند، چه کساني‌که در پشت پرده و يا آشکارا دست به اين کار مي‌زنند و يا اين‌که به انجام اين کار مايل هستند نصيحت مي‌کنيم که وحدت استان را به هم نزنند.
تشنج سياسي مانع خدمت است
وي، با اشاره به اين‌که تشنج سياسي مانع خدمت است، عنوان کرد: تشنج سياسي وحدت را به هم زده و مردم را نااميد مي‌کند و فضاي استان را که فضاي خدمت، کار و تلاش و کوشش است را به پر از يأس و نااميدي مي‌کند.
حجت‌الاسلام ميرعمادي، با بيان اين‌که به افراد پشت پرده نصيحت مي‎کنيم که دست از کارهاي وحدت شکنانه بردارند، اظهار کرد: اين افراد اگر توان انجام کاري را دارند بيايند و در استان کار کرده و نمودي از خدمت خود را در پيشرفت استان نشان دهند.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، با اشاره به اين‌که استان لرستان، يک استان ولايتمدار است و مردم آن جز ولايت بر چيزي برنمي‌تابند، بيان کرد: آن‌هايي که راضي به تشنج سياسي هستند بدانند که دود اين تشنج سياسي در چشم شما فروخواهد رفت.
وي، با بيان اين‌که رحمت الهي در سايه وحدت است، تصريح کرد: پشتيباني، کمک، نصرت الهي و پيشرفت در سايه وحدت است، و اين نکته رابايد بدانيم که ماد در سايه وحدت کلمه بود که انقلاب را پيروز کرده و در 8 سال دفاع مقدس جنگيديم و به فناوري هسته‌اي دست يافتيم.
حجت‌الاسلام ميرعمادي، با اشاره به اين‌که اگر مقام معظم رهبري از مذاکرات هسته‌اي دفاع مي‌کند به‌خاطر اين است که در سايه وحدت به دست آمده است، خاطرنشان کرد: تمهيدات مقام معظم رهبري براي اين است که وحدت حفظ شود و همچنين رمز حماسه 9 دي در وحدت کلمه، بصيرت و هوشياري است.
نماينده ولي‌فقيه در پايان اظهار کرد: مردم ما همواره در صحنه هستندف با مردم شوخي نکنيد و به باورهاي مردم احترام بگذاريد و از قدرت، مسند و رياست خود سوءاستفاده نکنيد که اين دستور دين ماست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن