تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سابق سپاه شمال‏غرب تهران: مردم بابصیرت حماسه جاودان 9 دی را آفریدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سابق سپاه شمال‏غرب تهران:
مردم بابصیرت حماسه جاودان 9 دی را آفریدند
فرمانده سابق سپاه شمال‏غرب تهران گفت: مردم بابصیرت حماسه جاودان نهم دی ماه را آفریدند و بسیاری از خواص بی‌بصیرت در آن مردود شدند.

خبرگزاری فارس: مردم بابصیرت حماسه جاودان 9 دی را آفریدند



به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، محمدرضا قوچانی ظهر امروز در جمع مردم ولایت‌مدار بسطام در مسجد جامع این شهر با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: خواص بی‌بصیرتی که درگیر مطامع دنیوی شده بودند، علی‌رغم اینکه می‌دانستند جبهه حق و جبهه باطل کدام است، زمانی که باید حرف می‌زدند، سکوت کردند و خیلی از خواص به تعبیر حضرت آقا مردود شدند و عوام بابصیرت به خیابان‌ها آمدند و آن حماسه جاودان را آفریدند.
وی وجه تسمیه فتنه را تشریح کرد و گفت: فتنه یعنی اینکه باطل چهره حق به خود بگیرد و چهره حق را مخدوش کند و شرایط به گونه‌ای مه‌آلود و غبارآلود شود که حتی کسانی باید تشخیص دهند و راه را برای مردم روشن کنند، هم سردرگم بمانند.
این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: اگر حق را به تعبیر مولایمان، حضرت امام علی(ع) بشناسیم باید افراد و عملکردشان را براساس معیارهای حق بسنجیم و مهم این است که چگونه در تداوم راه حق، در مسیر حق قرار گرفته باشیم.
وی با اشاره به اینکه در صدر اسلام هم طلحه و زیبر از بزرگان زمان رسول گرامی اسلام بودند و خیلی از افراد به دلیل غرور، تکبر و مطامع دنیوی جبهه حق را رها کردند، خاطرنشان کرد: اگر بصیرت و آگاهی نباشد، از ولایت و امامت دور می‌شویم؛ چنانکه نماز بی‌ولایت همچون نماز بی‌وضوست و ارزشی ندارد.
قوچانی در تشریح خواص و خصوصیات آنان اظهار داشت: خواص کسانی هستند که حق را از ولی‌شان می‌گیرند و مردم را در مسیر حق راهنمایی می‌کنند.
وی ادامه داد: اگر خواص در صحنه‌هایی که حضورشان ضروری است، حاضر شوند؛ اگر شده با یک سخنرانی یا اطلاعیه یا موضع‌گیری صحیح می‌توانند جلوی خیلی از انحرافات را بگیرند.
قوچانی به تشریح جریان فتنه پرداخت و تصریح کرد: ملاک این نیست که فرد حتی از قبل از انقلاب هم انقلابی بوده یا پس از آن مسئولیت داشته، در جنگ حضور داشته یا جانباز بوده بلکه ملاک این است که دست از پشتیبانی از ولایت برنداشته باشد.
قوچانی تأکید کرد: ولایت فقیه تداوم رسالت انبیا و اولیاست؛ ولایت فقیه میراث ارزشمند و گرانقدر حضرت امام خمینی(ره) است که با خون دل خود در این کشور ساری و جاری کرد.
انتهای پیام/74022

93/10/09 - 16:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن