تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803985777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال نمايندگان مجلس از بخش دستاوردهاي بانوان ورزشکار کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۵ب.ظ)
استقبال نمايندگان مجلس از بخش دستاوردهاي بانوان ورزشکار کشور نمايندگان مردم در مجلس ضمن بازديد از تمامي قسمت هاي نمايشگاه دستاوردهاي ورزش و جوانان در خانه ملت از بخش دستاوردهاي بانوان ورزشکار ايران در اين نمايشگاه استقبال کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، نمايندگان مجلس در جريان اين بازديد ها دستاوردهاي ورزشي در حوزه زنان را افتخاري براي ايران اسلامي دانستند و از مدال آوري ها و پيشرفت هاي اين حوزه ابراز رضايت کردند، گزيده اي از صحبت هاي بهارستان نشين ها را در ذيل مي خوانيد.
مجتهدزاده مسؤول سازمان نشرآثار و ارزش هاي مشارکت زنان در دفاع مقدس پس از بازديد از نمايشگاه اذعان داشت: ورزش کشور در حوزه بانوان پيشرفت بسيار خوبي داشته و دارد که اميدوارم هر روز شاهد پيشرفت ورزشکاران و جوانان در همه عرصه ها و در سطوح ملي و بين المللي باشيم.
سيدهادي حسيني نماينده مازندران سلامت بانوان براي پايداري ايران اسلامي را بسيار مهم و اساسي خواند و گفت: ورزش براي اين قشر از جامعه لازم، ضروري و واجب است و هرگونه خط کشي بين زنان و مردان در استفاده از امکانات کار عاقلانه اي نيست.
سلطان صبور نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که نگاه به ورزش عمدتاً نگاهي توأم با توجه به معروف و اقامه معروف نيست، اظهار داشت: اين مورد در ورزش زنان و ورزش جانبازان و معلولان کمتر ديده شده است و به نوعي مظلوم واقع شده اند که بايد اين مهم مورد توجه بيشتري قرار بگيرد.
صفوري نماينده مردم اصفهان نيز با اشاره به اين نکته که پايه و اساس رشد فرزندان از خانواده و آن هم از طريق مادران شکل مي گيرد گفت: هرچه زنان کشور از نظر جسمي قوي تر باشند تاثير مثبت بيشتري در روحيه آن ها نمود پيدا مي کند، تربيت و رشد فرزند در نزد چنين خانواده هايي بهتر و قوي تر انجام خواهد شد و تاثير مثبت آن در رشد انسان هاي سالم در جامعه و کاهش هزينه هاي درماني و ساير هزينه ها براي کشور را به دنبال خواهد داشت، برخود مي بالم که بانوان کشورم با حفظ حرمت و حجاب اسلامي در ميادين بين المللي افتخارات بسياري براي ايران اسلامي به ارمغان مي آورند؛‌زنده و پاينده باشند بانوان جمهوري اسلامي ايران.
شريعتي نماينده خوزستان نيز گفت: ورزش بانوان در کشور ما توانست موضوع مهم انقلاب را صادر و اثر ارزشمندي را در بين زنان دنيا بگذارد، لذا ورزش بانوان علاوه بر ارزش فرهنگي خود اثر انقلابي در دنيا داشته است، نبايد فراموش کرد اثرگذاري اين بانوان در سطح جهان بيشتر از خود ورزش و موضوعات ورزشي است.
نوروزي نماينده مردم گلستان خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داريم که بانوان داراي پتانسيل بالايي به خصوص در ورزش هستند و اخذ مدال هاي مهم در رشته هاي مختلف گواهي براين مدعا است و مسؤولان بايد در دولت و مجلس بر اساس نگاه امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري توجه بيشتري به اين حوزه داشته باشند.
رحيم زارع نماينده مردم آباده يکي از آسيب هاي ورزش ايران تا کنون را کم توجهي به ورزش بانوان دانست و افزود: اميدوارم وزارت ورزش و جوانان اين مهم را در نظام جامع ورزش به صورت ويژه مورد بررسي قرار دهد و به اين نقطه قوت و فرصت توجه ويژه داشته باشد.
عزيزي فارساني نيز ضمن تقدير از قهرمانان ورزشکار و مسئولين کميته هاي مختلف ورزش بانوان کشورافزود: قطعاً ترويج فرهنگ اسلامي ايراني توسط بانوان ما راحت تر و سريع تر امکان پذير است به اميد آن روز که زنان ايراني در تمام ميادين بين المللي دارنده رتبه و سکو باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن