تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 31 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799933147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز صورت می‌گیرد افتتاح دفتر نمایندگی موسسه غدیرشناسی در خراسان‌جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امروز صورت می‌گیرد
افتتاح دفتر نمایندگی موسسه غدیرشناسی در خراسان‌جنوبی
رئیس موسسه غدیرشناسی و هیئت مرکزی عهد آدینه گفت: دفتر نمایندگی موسسه غدیرشناسی امروز همزمان با 9 دی‌ماه در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

خبرگزاری فارس: افتتاح دفتر نمایندگی موسسه غدیرشناسی در خراسان‌جنوبی



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام سعید شاه‌آبادی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست خبری در دفتر خبرگزاری فارس خراسان جنوبی اظهار داشت: موسسه غدیرشناسی از چهار سال گذشته با محوریت فعالیت‌های آموزشی راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه این موسسه در راستای اثبات علمی حقانیت مکتب ولایت فعالیت می‌کند، تصریح کرد: شاگردان این موسسه غدیرپژوه بوده و بعد از فارغ‌التحصیلی سطح چهار آموزه‌های مکتب ولایت را با استفاده از کتب اهل سنت اثبات می‌کنند.
رئیس موسسه غدیرشناسی و هیئت مرکزی عهد آدینه با بیان اینکه تاکنون 2 هزار غدیرپژوه در این موسسه تحصیل کرده‌اند، یادآور شد: هم‌اکنون در مشهد به کمک شهرداری این شهر و تعدادی از متدیننان و دلسوزان مکتب ولایت 18 نقطه آموزشی را در این شهر فعال کرده‌ایم.
شاه‌آبادی با بیان اینکه نزدیک یک‌هزار غدیرپژوه در مشهد وارد سطح یک شدند، ادامه داد: به زودی دوره شش مشهد آغاز می‌شود و در شهر درود نیز یک مرکز غدیرشناسی تاسیس شده است.
وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در هرمزگان نیز مرکز غدیرشناسی را دایر کنیم، گفت: امروز در خراسان جنوبی دفتر نمایندگی موسسه غدیرشناسی را افتتاح می‌کنیم.
رئیس موسسه غدیرشناسی و هیئت مرکزی عهد آدینه با بیان اینکه غدیری که ما تبلیغ می‌کنیم غدیری است که در حمایت از آن ولایت فقیه را ببینیم، افزود: ما 9 دی را غدیر زمان خودمان می‌دانیم و این روز را روز تجدید ملت با امام زمان خودشان دیدیم.
شاه‌آبادی با بیان اینکه از امروز به مدت یک‌ ماه آغاز مراحل ثبت‌نام نخستین دوره کلاس‌ها در خراسان جنوبی است، اضافه کرد: روز 10 بهمن‌ماه سال جاری همزمان با دهه فجر آغاز کلاس‌های نخستین دوره غدیرپژوهشی در استان است.
وی با بیان اینکه کلاس‌های غدیرپژوهشی در تهران و مشهد هفته‌ای یک جلسه دو ساعت برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بیرجند نخستین دوره آمادگی کامل هر سه هفته یکبار سه جلسه برگزار می‌شود تا زمانی که استادها شناسایی شوند.
رئیس موسسه غدیرشناسی و هیئت مرکزی عهد آدینه با بیان اینکه عموم مردم باید غدیرپژوه شوند از مردم خواست: عموم مردم هفته‌ای یک روز برای امام‌شناسی خود وقت بگذارند و شیعه و سنی باید غدیرپژوه شوند.
شاه‌آبادی با بیان اینکه ما باید بتوانیم عقاید خودمان را از کتب اهل سنت بیرون بیاوریم، یادآور شد: برادران و خواهران اهل سنت می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند، چراکه فضای این کلاس‌ها عالمانه اداره شده و هیچ استادی حق بی‌احترامی ندارد.
وی ادامه داد: مردم می‌توانند عدد 9 را به سامانه پیامکی 3000186565 ارسال کنند تا اطلاعات بیشتری در رابطه با کارگاه غدیرپژوهی در اختیار آنها قرار دهیم.
رئیس موسسه غدیرشناسی و هیئت مرکزی عهد آدینه از وجود کارگاه حکمت رضوی در این موسسه خبر داد و گفت: این کارگاه یک دوره تخصصی 20 جلسه‌ای است و به شناخت امام رضا(ع) می‌پردازد.
شاه‌آبادی با بیان اینکه دوره حکمت رضوی در تهران و مشهد ثبت‌نام می‌کنیم، افزود: کارگاه‌های دیگری نیز در این موسسه شکل می‌گیرد.
وی با بیان اینکه غدیرپژوهی چهار سطح دارد، اضافه کرد: هر کدام از این سطح‌ها 15 جلسه دارد که معادل یک ترم تحصیلی است و این چهار سطح دو سال به طول می‌انجامد.
رئیس موسسه غدیرشناسی و هیئت مرکزی عهد آدینه با بیان اینکه در طرح‌های آینده آموزش را به صورت صوتی و تصویری از طریق موبایل ارائه می‌کنیم، تصریح کرد: ما برای ثبت‌نام در این دوره‌ها حدود سنی دیپلم را در نظر گرفتیم ولی شرط نمی‌گذاریم.
شاه‌آبادی از برگزاری مسابقه آل‌یاسین خبر داد و یادآور شد: این مسابقه در 10 بهمن‌ماه سال جاری به صورت اینترنتی برگزار می‌شود و 14 سفر کربلا جایزه این مسابقه است.
وی هزینه این مسابقه را 15 هزار تومان همراه با کتاب آن دانست و  خاطرنشان کرد: مدت این مسابقه 20 دقیقه است و شرکت‌کنندگان به 50 سئوال تستی جواب می‌دهند.
انتهای پیام/69010/و

93/10/09 - 13:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن