تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مشترک پست و بانک کشاورزي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۵۸ق.ظ)
نشست مشترک پست و بانک کشاورزي برگزار شد نشست مشترک مسئولان پست و بانک کشاورزي در راستاي توسعه همکاري هاي دوجانبه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست مشترک مسئولان پست و بانک کشاورزي که در ساختمان مرکزي بانک کشاورزي برگزار شد دکتر شهيدزاده، رييس هيات مديره و مديرعامل بانک کشاورزي، مهندس مهري، رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت پست، نجاري، عضو هيات مديره، بوداغي، معاون فني مديرعامل، کيواني مديرکل بازاريابي و بررسي هاي اقتصادي و عباسيان، مدير منطقه 14 پستي حضور داشتند.
مهندس مهري در اين جلسه ضمن تبريک انتصاب دکتر شهيدزاده به مديريت عامل بانک کشاورزي به تشريح قابليت ها و توانمندي هاي شبکه پستي پرداخت و افزود: شبکه پستي سهم به سزايي در برون رفت از آلودگي زيست محيطي، بهره وري ملي و کاهش هزينه هاي عمومي به ويژه درکلانشهرها ايفا مي نمايد.
وي گسترش همکاري با ديگر سازمان ها و نهادها به ويژه بانک ها را از برنامه هاي اصلي شرکت پست برشمرد و گفت: اين شرکت آمادگي همه جانبه دارد تا خدمات قابل واگذاري ديگر سازمان ها را قبول و عرضه نمايد.
مهندس مهري در همين ارتباط خدمات پستي قابل ارايه بانک کشاورزي را شامل چاپ و صدور ابلاغيه ها، دسته چک هاي بانک، خدمات وب سرويس و اختصاصي پست الکترونيک به مشتريان و غيره برشمرد.
در ادامه دکتر شهيدزاده ضمن قدرداني از تلاش هاي مجموعه پست درخصوص همکاري هاي صورت گرفته با آن بانک در زمينه خدمات دبيرخانه اي، استقرار نيرو، توزيع کارت هاي اعتباري و غيره تشکر و قدردراني نمود.
وي ضمن استقبال از مشارکت پست در ارايه خدمات بانکي به هم وطنان اظهار اميدواري کرد: گسترش همکاري دو سازمان بهبود، تسريع و تسهيل خدمت رساني به مشتريان را موجب گردد.
تشکيل کميته کاري مشترک به منظور احصاي سرويس هاي قابل ارايه از تصميم هاي اتخاذ شده در اين جلسه بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن