تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802982634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده یگان عمار سپاه البرز: برخی از سیاسیون کشور پیام نهم دی‌ماه سال 88 را به‌خوبی درک نکرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده یگان عمار سپاه البرز:
برخی از سیاسیون کشور پیام نهم دی‌ماه سال 88 را به‌خوبی درک نکرده‌اند
فرمانده یگان عمار سپاه البرز گفت: برخی از سیاسیون کشور پیام نهم دی‌ماه سال 88 را به‌خوبی درک نکرده‌اند و بر این باورند که سران فتنه جرمی مرتکب نشده و باید از حصر آزاد شوند.

خبرگزاری فارس: برخی از سیاسیون کشور پیام نهم دی‌ماه سال 88 را به‌خوبی درک نکرده‌اند



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، فرمانده یگان عمار سپاه البرز در خصوص حماسه تاریخی نهم دی ماه گفت: در سال 88 مردم در انتخابات ریاست جمهوری، حماسه بزرگی خلق کردند که متأسفانه افراد معاند با نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) چشم دیدن شرکت گسترده و بی‌سابقه مردم در انتخابات ریاست جمهوری که با مشارکت 85 درصدی مردم بود را نداشتند سعی در ایجاد فتنه در کشور کردند. وی افزود: دراین‌ بین شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان و شبکه‌های اجتماعی که به شایعه‌پراکنی و دروغ‌گویی می‌پرداخته ، دروغ بزرگ تقلب در انتخابات را از ماه‌ها قبل شروع کرده و بعد از اعلام نتایج انتخابات و آغاز فتنه همواره خود را حامی فتنه‌گرتان معرفی می‌کردند و فتنه‌گران به تجمعات غیرقانونی و تخریب اموال عمومی مردم تشویق می‌کردند و دراین‌بین خواص بی‌بصیرت ما از آن‌ها اعلام برائت نمی‌کردند و با آن‌ها هم سو شده بودند. این فرمانده در ادامه عنوان کرد: دراین‌بین کسانی که بصیرت نداشتند و نتوانستند دوست و دشمن خود را بشناسند آب به آسیاب دشمنان نظام ریخته و با برپایی تجمعات و راهپیمایی‌های غیرقانونی مردم را به شرکت در این‌گونه تجمعات دعوت کردند و از دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب اعلام برائت نکرده و خود به‌ صف فتنه‌گران پیوستند و با آن‌ها هم‌صدا شدند. فرمانده یگان عمار سپاه البرز با بیان اینکه فتنه سال 88 از ماه‌ها قبل باهدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هدف قرار دادن اصل ولایت‌ فقیه طرح‌ریزی‌شده بود گفت: واژه تقلب در حماسه مردم در انتخابات بهانه‌ای بیش نبود، که با تدابیر و سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که همچون حضرت علی (ع) به روشنگری و هدایت مردم‌ فریب خورده از دشمن و فتنه‌گران می‌پرداختند. وی تصریح کرد: در روز عاشورای سال 88 مردم وقتی دیدند که فتنه‌گران اعتقادات و باورهای مذهبی و ولایت را مورد هدف قرار داده‌اند کاسه صبرشان لبریز شد و با بصیرتی که از خود نشان دادند در نهم دی‌ماه حماسه‌ای خلق کردند که به دشمنان و فتنه‌گران بفهمانند همواره پشتیبان دین و ولی امر خود حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند و با این حرکت خودجوش دشمنان و فتنه‌گران را سر جای خودشان نشاندند و برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب اسلامی ایران رقم خورد. وی همچنین بیان داشت: کسانی در فتنه سال 88 شرکت داشتند فتنه‌گر هستند، متأسفانه برخی از سیاسیون کشور پیام نهم دی‌ماه سال 88 را به‌خوبی درک نکرده‌اند و بر این باورند که سران فتنه جرمی مرتکب نشده و باید از حصر آزاد شوند، لازم است به آن‌ها بگویم کسانی که تاکنون از فتنه‌گران برائت نجسته‌اند خودشان فتنه‌گر هستند و اگر بخواهند فتنه‌گران را از حصر آزاد کنند مردم انقلابی ما آن‌ها را مجازات خواهند کرد. این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار ما سالروز نهم دیماه را باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهند کرد.
انتهای پیام/2302

93/10/09 - 11:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن